Pozitii deschise.

Alatura-te echipei Valoris!

Valoris / Pages / Pozitii deschise

Alatura-te echipei!

Nu ezita sa aplici la job-urile postate mai jos. Daca profilul tau corespunde candidatului pe care il cautam, te vom contacta in cateva ore pentru a te invita la interviu!

Descrierea jobului:
Efectuarea lucrarilor de diagnoza, intretinere si reparare la autoturismele repartizate.

Candidatul ideal:

  • Studii medii tehnice (profil mecanica auto);
  • Experienta de minim 3 ani in domeniul auto;
  • Cunostinte de intretinere si reparatii autovehicule (nivel avansat);
  • Cunostinte tehnice de limba engleza;
  • Permis categoria B;
  • Seriozitate;
  • Dorinta de munca;
  • Rapiditate;
  • Punctualitate;
  • Orientare spre dezvoltare profesionala.

Program de lucru:

  • Luni – vineri: schimbul 1: 07:00-15:30; schimbul 2: 12:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 -13:00 (2/luna)

Aplica acum!

CV-ul este doar un accesoriu, noi abia asteptam sa te cunoastem.
Care sunt pasii? Vei fi sunat, discutam la un interviu, afli toate detaliile, iar dupa ce esti selectat ai posibilitatea sa incepi trainingul imediat :).
Responsabilitati:

  • Intregirea atmosferei placute de la locul de munca;
  • Vei mentine legatura cu clientii unor companii de renume din domeniul telecom;
  • Vei interactiona telefonic si vei customiza oferte adaptate la nevoile clientilor existenti in baza de date.

Pentru inceput vrem sa stii ca:

  • ai posibilitatea sa iti organizezi programul de lucru in intervale orare flexibile (4/6/8 h);
  • ne dorim o colaborare de lunga durata cu tine, asadar contractul tau de munca va fi pe perioada nedeterminata;
  • iti oferim un pachet de beneficii corespunzator, prin care ne asiguram ca esti motivat luna de luna;
  • punem accent pe nevoia fiecaruia de a-si dezvolta cariera, iar in acest sens facilitam accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai acces gratuit la cartile din biblioteca Valoris;
  • ai sanse reale sa te faci remarcat si sa avansezi in cadrul companiei intr-un timp scurt.

PS: Iti poti lua si prietenii cu tine :)

Aplica acum!

Cum ne imaginam ca esti:

  • motivat sa fii independent financiar;
  • dornic sa te dezvolti profesional & personal;
  • interesat de o colaborare part-time, pe termen lung!

Ce presupune activitatea:

  • oferi consiliere clientilor, oferindu-le scheme de tratament adaptate nevoilor lor;
  • promovare de produse naturiste prin telefon;

Ce iti oferim:

  • contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • training de  produs & training de vanzari inca din prima saptamana de lucru;
  • salariu fix + comision + bonusuri de fidelitate;
  • cresterea periodica a salariului fix la 3, 6 si 12 luni de la angajare;
  • sistem de bonusare foarte accesibil;

Aplica acum!

Cerinte:

  • Domiciliu stabil in Bucuresti;
  • Posesor carnet conducere categoria B;
  • Seriozitate, punctualitate, responsabilitate;
  • Experienţă 2 ani în activitatea de intretinere/reparatii echipamente HoReCa pe urmatoarele segmente:
    • echipamente electrice
    • echipamente frigorifice

Responsabilitati:

  • Reparare şi servisare utilaje bucătării profesionale, echipamente şi aparate; profesionale din domeniul HoReCa;
  • Instalare echipamente profesionale in bucatarii;
  • Determinare a tipurilor si cantitatilor de piese de schimb si materiale necesare pentru mentenanta echipamentelor.
  • Program de lucru: L-V: 09:00 – 18:00
  • Masina de serviciu

Aplica acum!

Suntem in cautarea unui consultant in mecanica-electrica pentru clientul nostru, o companie de renume din industria auto din Romania.

Descrierea postului:

  • Prezentarea serviciilor si facilitatilor de service, in vederea vanzarii produselor de service ale companiei;
  • Consilierea clientilor privind modul de desfasurare a reparatiei si lucrarile care sunt recomandate pentru remedierea defectiunilor autoturismului;
  • Estimarea costurilor comenzii;
  • Programarea autoturismelor in atelier si asigurarea incarcarii optime a acestuia;
  • Incheierea Contractului de Service;
  • Receptionarea si inspectia preliminara (vizuala) a masinii;
  • Livrarea autoturismului si instruirea clientului dupa efectuarea inspectiei finale – care confirma efectuarea tuturor lucarilor solicitate de client;
  • Tine locul Inspectorului ITP in perioada concediilor si efectueaza inspectiile tehnice periodice pentru autoturisme;

Candidatul ideal:

  • Studii superioare tehnice (absolvent Autovehicule rutiere);
  • Experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara;
  • Cunostinte tehnice;
  • Abilitati de comunicare scrisa si verbala;
  • Abilitati de organizare, planificare;
  • Capacitate de solutionare a situatiilor neprevazute;
  • Abilitati de vanzare, negociere;
  • Pasionat de domeniul auto;
  • Dorinta de invatare;
  • Cunostinte limba engleza (tehnic);
  • Permis categoria B; experienta minim 2 ani; (tehnic);
  • Cunostinte temeinice de operare pe computer (minim Office).

Aplica acum!

We are looking for a person with administrative experience, for our customer, a multinational company specialized in financial accounting & audit consulting services.

Requirements:

  • Minimum 2 years management assistance / administrative experience;
  • Very good PC skills (MS Office, databases, Internet);
  • Excellent communication (both verbally and written) and interpersonal skills;
  • Good organizational skills, detail oriented, with strong multi-tasking and prioritization skills;
  • English (verbal and written);
  • Reliability and discretion.

Responsibilities:

  • Serve as dedicated executive assistant to the Partner;
  • Provide a comprehensive and confidential secretarial service including word documents editing and formatting, data processing and different reports;
  • Travel arrangements (flight tickets, hotel reservation, taxi, meeting rooms, registration);
  • Updating information in various databases & preparing extracts of information;
  • Liaison with the internal support functions (IT, HR, financial, legal, marketing, office management);
  • Follow up on risk issues and assist the engagement teams through risk assessment process;
  • Conducting conflict and independence checks for new engagements, liaise with various teams and responsible partners worldwide;
  • Representing the main contact with onsite teams of consultants by maintaining a constant communication (keeping track of working hours, holiday planning, timesheets etc.) and with the local team
  • Primary accounting : ensure the correctness of invoices, verify data accuracy, process monthly/annual income reports
  • Assisting in the preparation of contracts and addenda
  • Act as a support in all required issues;

Apply Now!

Suntem in cautarea unui specialist in vanzari pentru clientul nostru, o companie de renume din domeniul financiar.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Gandire analitica, abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala);
  • Capacitatea de luare a deciziilor cu rapiditate si in momente de presiune;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Cunostinte Word, Excel;
  • Orientare catre client;
  • Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate;
  • Experienta anterioara pe un job similar reprezinta un mare avantaj.

Responsabilitati:

  • Intocmeste diverse documente si raspunsuri scrise pentru clienti si autoritati in ceea ce priveste derularea contractelor active;
  • Oferirea de suport echipei de vanzari in intocmirea si gestionarea contractelor de leasing operational si financiar;
  • Se implica in diverse proiecte intra si interdepartamentale;
  • Intocmeste periodic rapoarte si analize de piata;
  • Expediaza copii ale contractelor de leasing, actelor aditionale;

Aplica acum!

Esti pasionat de interactiunile cu oamenii? Vino sa ne cunoastem!

Cum esti tu?

  • stii limba spaniola, nivel avansat;
  • ai cunostinte tehnice in domeniul IT;
  • esti serios si perseverent in atingerea obiectivelor propuse;
  • esti dornic sa acumulezi informatii noi si sa te dezvolti profesional;

Ce vei face?

  • vei rezolva solicitarilor de natura tehnica raportate de catre clienti, via e-mail sau telefon;

Ce iti oferim?

  • program de lucru flexibil, de luni pana vineri (8h/zi);
  • un pachet de beneficii stimulativ: salariu fix + bonusuri + diverse premii;
  • acces gratuit la cartile din biblioteca companiei;
  • asigurare medicala privata;
  • contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • o locatie usor accesibila si un mediu prietenos de lucru.

Apply Now!

Esti pasionat de interactiunile cu oamenii? Vino sa ne cunoastem!

Cum esti tu?

  • ai bune abilitati de comunicare, planificare si organizare;
  • esti proactiv, creativ si capabil sa gasesti cele mai bune solutii pentru client;
  • esti serios si perseverent in atingerea obiectivelor propuse;
  • dornic sa acumulezi informatii noi si sa te dezvolti profesional;

Ce vei face? 

  • vei mentine legatura telefonic si prin e-mail cu clientii unei companii de renume, din domeniul energiei electrice;
  • vei ajuta la indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/ echipa;
  • vei participa la training-uri de specialitate si proiecte variate in cadrul carora cunostintele si abilitatile tale pot fi perfectionate;
  • vei fi sustinut in activitate prin suport continuu din partea intregii echipe;

Ce iti oferim?

  • program de lucru flexibil;
  • concursuri motivationale si activitati împreuna cu echipa;
  • training de specialitate;
  • salariu fix + tichete de masa + bonusuri in functie de realizari;
  • asigurare medicala;
  • oportunitati reale de promovare in cadrul companiei.

Apply Now!

Esti pasionat de interactiunile cu oamenii? Iti plac provocarile si iti doresti sa lucrezi intr-o companie in care eforturile tale sunt apreciate? Te provocam sa te alaturi echipei noastre.

De ce sa aplici?

  • Ai o atitudine orientata spre client?
  • Esti deschis, comunici cu usurinta si atitudinea pozitiva te insoteste pretutindeni?
  • Esti pasionat de interactiunea cu clientii sau ai dori sa acumulezi experienta in acest segment de activitate?
  • Desi nu ai o experienta profesionala bogata, te adaptezi rapid si inveti repede?
  • Ai domiciliul stabil in judetul Valcea?

Ce vei face?

  • Vei participa la training-uri de specialitate care te vor ajuta sa inveti si sa te dezvolti;
  • Vei prelua si initia apeluri telefonice si le vei gestiona conform procedurilor agreate;
  • Vei desfasura doar activitate de back-office, comunicand cu clienti si parteneri prin telefon/e-mail;
  • Vei fi proactiv in abordarea clientilor si in identificarea nevoilor acestora;
  • Vei urmari indeplinirea obiectivelor specifice proiectelor pe care iti vei desfasura activitatea;
  • Vei fi sustinut in activitate prin suport continuu din partea intregii echipe;

Ce iti oferim?

  • Sansa de a lucra pentru companii de renume ce activeaza in domenii: financiar-bancar, auto, farma, furnizare de servicii de electicitate/telecom etc.;
  • Ocazia perfecta de a acumula cunostinte privind comunicarea eficienta cu clientii;
  • Program flexibil;
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala alaturi de noi, deoarece in timp, exista sanse reale de promovare pe pozitii de middle/high management, in functie de rezultatele inregistrate;
  • Salariu fix, dar si bonusuri atractive corespunzatoare performantelor individuale si de echipa;

Aplica Acum!

Esti pasionat de interactiunile cu oamenii? Iti plac provocarile si iti doresti sa lucrezi intr-o companie in care eforturile tale sunt apreciate? Te provocam sa te alaturi echipei noastre!

De ce sa aplici?

  • Esti tenace si atitudinea pozitiva te insoteste pretutindeni?
  • Esti deschis si comunici cu usurinta?
  • Ai o atitudine orientata spre client?
  • Esti auto-motivat si cu spirit de echipa?
  • Tastatura si mouse-ul nu reprezinta un secret pentru tine; cu alte cuvinte, te descurci in utilizarea calculatorului si poti realiza mai multe activitati in acelasi timp?

Ce iti oferim?

  • Sansa de a te alatura unei echipe formata din oameni tineri, dinamici si independenti, alaturi de care sa lucrezi
  • Ocazia “sa cresti” din punct de vedere profesional alaturi de noi, deoarece oferim oportunitati de promovare
  • Salariu fix si bonusuri atractive corespunzatoare performantelor individuale si de echipa

Ce vei face?

  • Vei participa la training-uri de specialitate care sa te ajute sa te dezvolti si sa inveti informatiile necesare pentru desfasurarea activitatii
  • Vei prelua/efectua apeluri telefonice si le vei gestiona conform procedurilor de lucru
  • Oportunitatea de a lucra pentru companii de renume
  • Vei ajuta la indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu
  • Vei fi proactiv in abordarea clientilor si in identificarea nevoilor acestora
  • Vei fi sustinut in activitate prin suport continuu din partea intregii echipe astfel incat sa atingi performanta

Aplica Acum!

Are you proficient in English and can you easily convince others to trust you? Do you want to be part of a successful team and to earn money at the same time? Do you have experience with hardware and software issues?  If your answer is yes, join our team, we are glad to welcome you!

Reasons to apply for this position?

  • You have very good knowledge of English language
  • You’re tenacious and positive
  • You have a customer oriented attitude
  • You are a well-motivated team player
  • You want to learn new things to improve your professional skills

Job description:

  • Handling customer calls and solving promptly the various issues that they report
  • Placing calls on various campaigns for multinational companies
  • You’re going to be proactive in identifying and fulfilling customer needs
  • Keep records of customer interactions, recording details of inquiries, complaints, or comments
  • What we offer

  • Attractive salary package
  • The opportunity to develop your career
  • Professional training, delivered at the highest standards
  • The chance to be part of a team with young, dynamic and independent people
  • Pleasant work environment
  • The opportunity to work for renowned multinational companies

Apply Now!

 

De ce sa lucrezi la Valoris?

La Valoris apreciem potentialul tau chiar in lipsa experientei profesionale. Media de varsta a colegilor tai este mai mica de 25 de ani, iar 90% dintre manageri sunt promovati din interiorul companiei.

Aplica pentru a descoperi si restul motivelor pentru a alege sa lucrezi cu noi!

Ai intrebari?

Afla mai multe de la specialistii in recrutare Valoris.

Ia legatura cu noi!

Unde ne gasesti?

 

Back to Top