Interactive Voice Response.

IVR

Valoris / Interactive Voice Response

Inregistrare mesaje audio si Configurare IVR

IVR – Interactive voice response – este serviciul care permite interactiunea automatizata in timpul unui apel telefonic, folosindu-se de tonurile emise de apasarea tastelor telefonului. In industria de contact center, sistemele IVR sunt folosite adesea in cazul liniilor care gestioneaza un numar mare de apeluri raportat la numarul de agenti disponibili.

Implementarea unui sistem IVR contribuie la reducerea semnificativa a costurilor, la eficientizarea proceselor de business, eliminand apelurile de rutina care nu necesita interventia umana si oferind suport 24/7 in rezolvarea problemelor uzuale ale clientilor.

Beneficiile utilizarii sistemului IVR:

  • Eficientizarea interactiunii cu clientii prin oferirea unor servicii mai rapide
  • Satisfacerea la un nivel ridicat al nevoilor clientilor
  • Productivitate crescuta a agentilor privind preluarea apelurilor

De ce Valoris Center?

  • Infrastructura CISCO – lider mondial in domeniul comunicatiilor
  • Servicii de inregistrare si implementare a structurilor IVR intr-un mod profesional, folosind vocile personalului propriu ca si identitate a companiei
  • Mesaje audio personalizate pentru IVR

IVR pentru colectare date

In cazul in care obiectivul serviciului este colectarea datelor de la clienti, noi va punem la dispozitie o structura IVR fara operatori care va determina reducerea costurilor pentru companie. De asemenea, pe baza datelor obtinute vom genera rapoarte complexe care va vor ajuta in intelegerea nevoilor clientilor.

Aceasta structura este utila in cazul serviciilor de inregistrare a indecsilor pentru utilitati, a reclamatiilor sau a campaniilor promotionale in care clientilor le este solicitata validarea anumitor coduri.

Mesaje audio – IVR

Venim in intampinarea solutiei dumneavoastra de call center cu o structura IVR personalizata pentru:

  • Transmiterea de informatii catre clienti prin intermediul mesajelor audio fara interactiune cu agentii
  • Mesaj de intampinare si directionare apel catre agentii Valoris
  • Mesaj de intampinare si directionare apel catre alte numere de telefon

phone keypad

Solicita oferta de pret Valoris

Raspundem solicitarilor in maximum 4 ore lucratoare

Back to Top