Servicii de Contact Center.

Inbound

Valoris / Servicii de Contact Center

Servicii de Contact Center Inbound

Serviciul de call center inbound presupune preluarea apelurilor clientilor dumneavoastra intr-o maniera profesionista de catre agenti bine instruiti, gata sa aduca satisfactie in procesul de comunicare cu clientii companiei dumneavoastra. Performanta serviciului de preluare a apelurilor este determinata de durate mici de asteptare pana la preluarea de catre agentul de call center, rezolvarea solicitarii clientului de la prima interactiune si bineinteles de un dialog orientat catre clienti si catre nevoile particulare ale acestora.

Infoline

Un client informat este un client multumit

Serviciul Infoline va permite sa oferiti informatii actualizate despre serviciile companiei dumneavoastra, despre promotiile sau programele pe care le dezvoltati si totodata va permite sa evaluati succesul actiunilor pe care le intreprindeti. Va punem la dispozitie o echipa de reprezentanti special instruiti care preiau apelurile clientilor si raspund intrebarilor acestora legate de produsele si serviciile dumneavoastra. Serviciul poate fi activat pe oricare din canalele de comunicare.

Preluare comenzi

Nu pierdeti nicio vanzare!

Echipa Valoris preia, prin canalele de comunicare agreate, cererile de achizitie venite din partea clientilor existenti si a celor potentiali. Punem la dispozitia companiei dumneavoastra operatori cu experienta dovedita in eCommerce, teleshopping si direct mailing, in programul de lucru dorit si cu disponibilitate 24 / 7. Prin serviciul preluare comenzi cresteti numarul si valoarea comenzilor procesate si finalizate, castigand clienti pe termen lung.

Solicita oferta de pret Valoris

Raspundem solicitarilor in maximum 4 ore lucratoare

Customer Support

Aveti grija de clientii dumneavoastra!

Cu serviciul Customer Support va ajutam sa consolidati pe termen lung relatia cu clientii dumneavoastra. Pe langa rezolvarea solicitarilor de suport si asistenta sau preluarea si solutionarea reclamatiilor, va punem la dispozitie solutii prin care sa cunoasteti in permanenta opinia clientilor si astfel sa le anticipati dorintele si nevoile. Serviciul poate beneficia de suportul multiplelor canale de comunicare in functie de specificul afacerii si nevoile clientilor dumneavoastra.

Call center inbound

Live Chat Support

Eficientizati comunicarea cu clientii!

Valoris pune la dispozitie operatori cu experienta in comunicarea online, beneficiind de avantajul unei solutii dinamice si moderne de customer support. In plus, prin Live chat support oferim solutii practice pentru preluarea comenzilor si valorificarea oportunitatilor de vanzare. Avand o optiune de live chat support pe site, le permiteti clientilor sa obtina raspunsuri in timp real, crescand astfel nivelul de satisfactie al acestora.

Call Center Overflow

Fiti in contact permanent cu clientii dumneavoastra!

Cand volumul mare de activitate depaseste capacitatea personalului dumneavoastra de preluare si solutionare, serviciul de Preluare a surprusului de apeluri este modalitatea optima pentru a asigura o experienta pozitiva de customer support. Apelurile in asteptare sunt directionate catre noi, evitandu-se pierderea acestora, iar solicitarile clientilor dumneavoastra sunt preluate in timp optim. Valoris gestioneaza surplusul de activitate, iar dvs puteti mentine o comunicare eficienta si continua cu clientii

Solicita oferta de pret Valoris

Raspundem solicitarilor in maximum 4 ore lucratoare

Social Media Customer Service

Social Media Customer Service

Clientii se asteapta la raspunsuri rapide, indiferent de canalul de comunicare folosit, insa Social Media a redus timpul in care companiile ar trebui sa raspunda solicitarilor primite. Agentii Valoris pot prelua si rezolva solicitarile primite prin intermediul retelelor sociale si le pot asocia istoricului pastrat pentru fiecare client in parte. In acest mod, clientii au parte de o experienta unificata de comunicare, iar compania poate structura o imagine de ansamblu asupra nevoilor fiecarui client in parte.

Up & Cross Selling

Maximizati rentabilitatea investitiei in clientii companiei

Valoris preia efortul de crestere a volumului de vanzari catre clienti existenti, permitandu-va sa va directionati eforturile catre atragerea de clienti noi. Coreland elementele cheie ale produselor si serviciilor companiei dumneavoastra cu structura bazei de clienti, operatorii Valoris ofera clientilor dumneavoastra serviciile si produsele ce corespund cel mai bine nevoilor acestora.

 

Virtual Assistant

Solutii administrative sau office management

Serviciul virtual assistant este alegerea cea mai potrivita atunci cand aveti nevoie de ajutor cu sarcinile de secretariat, dar costurile salariale si logistice pentru angajarea de personal dedicat acestor activitati nu sunt justificate. Valoris dispune de o echipa de specialisti cu vasta experienta in domeniul activitatilor administrative si de office management. Alegand acest serviciu veti evita cheltuieli suplimentare deoarece veti plati doar pentru munca productiva a asistentulul virtual desemnat afacerii dvs. Valoris ofera serviciul de Virtual Assistant 24/7, personalizadu-l in functie de programul de lucru care se potriveste cel mai bine afacerii dvs. Serviciul virtual assistant include toate canalele de comunicare, precum telefon, e-mail, fax, SMS, chat, co-browsing, etc.

Back to Top