Skip to content

Servicii de Contact Center

Servicii de Contact Center Outbound

Serviciul de call center outbound presupune initierea de apeluri catre clientii actuali sau potentiali ai companiei dumneavoastra. Aceste apeluri pot avea ca obiectiv cresterea calitatii serviciilor oferite, cresterea veniturilor prin intermediul campaniilor de vanzare sau mentinerea echilibrului fluxului de plati prin contactarea clientilor ale caror facturi au depasit data scadenta.

Telemarketing & Telesales

Cresteti vanzarile

Va oferim suport in contactarea persoanelor si a companiilor vizate direct si totodata promovam in mod profesionist avantajele si beneficiile produselor si serviciilor dumneavoastra. Operatorii Valoris cu experienta dovedita in campanii derulate in mai mult de zece industrii diferite va asigura cresterea volumului de vanzari. Astfel, aveti garantia cresterii cifrei de afaceri printr-un canal alternativ de vanzare.

Telephone Surveys

 Aflati informatiile de care aveti nevoie!

Cu ajutorul serviciului Survey puteti afla periodic informatii de la clienti existenti sau potentiali, pe baza carora puteti efectua analize complexe care sa va ajute la cresterea vanzarilor sau a gradului de satisfactie al clientilor dumneavoastra. Contactam persoanele din baza de date tinta si obtinem intr-un mod obiectiv informatiile de care aveti nevoie, conform criteriilor agreate. Va transmitem apoi rapoarte cantitative in formatul dorit.

Lead Generation & Appointment Setting

Creati noi oportunitati de vanzare!

Valoris are experienta in implementarea de solutii integrate eficiente pentru a va ajuta sa va creati un nou canal strategic de vanzare. Operatorii Valoris contacteaza potentialii clienti, calificandu-i conform cerintelor dumneavoastra, creeaza modelul specific de actiune, fixeaza intalnirile si transfera toate aceste informatii catre echipa dumneavoastra de vanzari. 

Payment Reminder

Pastrati echilibrul fluxului de plati!

Operatorii nostri contacteaza clientii ce inregistreaza intarzieri la plata facturilor si negociaza termene de plata, urmarind recuperarea integrala a sumei datorate intr-un timp cat mai scurt. Mentinem un calendar al platilor si urmarim rezultatele actiunilor intreprinse astfel incat numarul facturilor restante catre compania dumneavoastra sa se reduca. Serviciul poate fi realizat pe oricare dintre canalele de comunicare preferate.

Loyalty & Retention

Castigati increderea clientilor dumneavoastra pe termen lung!

Costurile personalizarii relatiei cu clientii existenti sunt mult reduse fata de costurile pentru atragerea de noi clienti, motiv pentru care fidelizarea clientilor existenti este o prioritate pentru orice companie. Fiecare dintre clientii dumneavoastra  va sti ca ii sunteti aproape prin personalizarea ofertelor primite in campaniile de fidelizare sau prin apeluri, e-mail-uri sau sms-uri de felicitare in zilele importante pentru ei (aniversari, onomastice, sarbatori).

Mystery Shopping

Asigurati-va de calitatea serviciilor oferite clientilor dvs!

Pentru o perioada determinata, noi devenim clientii dumneavoastra. Ne vom folosi experienta si abilitatile pentru a evalua, in mod obiectiv si discret, calitatea serviciilor oferite de angajatii companiei dumneavoastra. Actionam dupa un scenariu predefinit, care urmareste toate elementele cheie agreate. La finalul campaniei, va oferim concluziile noastre care vor sta la baza formarii unor noi strategii de sustinere a activitatii.