Skip to content

Servicii de Call Center.

Valoris are ca principal domeniu de activitate acoperirea intregii palete de servicii asociate activitatii de call center

  • Inbound (InfoLine, Customer Support, Product & Services Orders, etc)
  • Outbound (Telemarketing, Telesales, Satisfaction Surveys, etc)
  • Servicii de consultanta oferite ca suport clientilor, atat in ceea ce priveste fezabilitatea externalizarii activitatilor non core business, cat si in ceea ce priveste definirea proceselor de lucru in-house. Serviciile Valoris contribuie la optimizarea costurilor si a resurselor umane, fidelizarea clientilor, flexibilitatea operatiunilor si, implicit, la cresterea profitului clientilor nostri.

Promovare

  • Telemarketing
  • Client InfoLine
  • Campaign support

Vanzare

  • Lead Generation
  • Product & Services Orders
  • Client InfoLine
  • Up selling & Cross selling

Intretinere

  • Customer Care
  • Telephone Surveys
  • Mystery Calls
  • Reamintire plati

Fidelizare

  • Loyalty & Retention
  • Event
  • Telephone Surveys

Campaniile Valoris  sunt adaptate obiectivelor fiecarui client, agentii call center pot fi contractati in sistem partajat sau dedicat, in functie de complexitatea si anvergura proiectului, astfel incat sa livreze rezultatele la un cost de oportunitate scazut. In sistemul de lucru partajat, agentiilor le sunt distribuite mai multe proiecte de care se ocupa simultan, in special cele cu volum mic si fluctuant de activitate. Echipele de agenti dedicati se axeaza pe o singura campanie, de obicei cu grad de complexitate crescut si volum de activitate mare.