Servicii customer care

Fiti in contact permanent cu clientii dumneavoastra!

Call center inboundCu serviciul Customer Care puteti construi o relatie pe termen lung cu clientii dumneavoastra. Pe langa cererile de suport si asistenta sau preluarea si solutionarea reclamatiilor, cu acest serviciu puteti construi un istoric al interactiunilor cu clientii pe baza caruia puteti lua decizii de dezvoltare.

Contributia Valoris

In climatul concurential din piata, asigurarea unui serviciu de interactiune cu clientii la cele mai inalte standarde este nu numai un avantaj competitiv ci si un factor de garantare a stabilitatii in piata si a dezvoltarii solide.

Customer Care este serviciul dedicat gestionarii interactiunilor cu clientii prin tratarea cererilor de informatii, a cererilor de suport si asistenta si a reclamatiilor. Serviciul poate beneficia de suportul multiplelor canale de comunicare in functie de specificul afacerii si nevoile clientilor dumneavoastra. Pastram istoricul interactiunilor in aplicatia CRM (Customer Relationship Management), furnizam informatii stocate in baza de date, inregistram reclamatiile sau preluam solicitari de modificare diversi parametri.

Pentru ca sustinem eficienta si rentabilitatea fiecarui proiect, campaniile Valoris pot rula in sistem de lucru partajat sau dedicat, in functie de complexitate si volum, pentru eficientizarea costurilor si cresterea profitabilitatii. Echipele dedicate se adreseaza proiectelor cu capacitate mare de absortie si volum intens de activitate, in timp ce in sistemul de lucru partajat agentii gestioneaza concomitent mai multe proiecte cu volume de activitate reduse si fluctuante.

Toate acestea, facute cu profesionalism si bazate pe o atitudine orientata catre client, reprezinta serviciul Customer Care.

Solicita oferta de pret Valoris

Raspundem solicitarilor in maximum 4 ore lucratoare