Ne-au acordat increderea:
Dealer & Customer Relations Director
Auto Industry
“Apreciem atat modul in care Valoris Center a inteles procesele de business si a stiut sa se adapteze cerintelor noastre, cat si calitatea informatiilor oferite, faptul ca nu primim deloc reclamatii din partea clientilor si disponibilitatea de a rezolva imediat orice situatie aparuta. Serviciile oferite de Valoris ne sunt de un real ajutor in gestionarea relatiilor cu clientii, avand un rol important in cresterea gradului de satisfactie a acestora.”
Senior Researcher
Marketing Research
“Am ales Valoris Center in urma recomandarilor primite. Credem ca preturile competitive si serviciile calitative sunt complementare, nu obiective divergente. Valoris Center ne-a ajutat sa reducem costurile colectarii datelor si ne-a oferit servicii calitative.”
Customer Service Director
Telecom Industry
“Lucram cu Valoris Center de mai mult de un an pentru operatiunile noastre din Europa. Valoris deserveste atat nevoile noastre privind cartelele preplatite, cat si o parte dintre serviciile financiare, pentru clientii din Marea Britanie, Germania, Spania, Italia si, mai recent, Canada. Valoris furnizeaza servicii excelente de suport si vorbitori foarte buni de limbi straine.”
Customer Service Director
Telecom Industry
“Lucram cu Valoris Center de mai mult de un an pentru operatiunile noastre din Europa. Valoris deserveste atat nevoile noastre privind cartelele preplatite, cat si o parte dintre serviciile financiare, pentru clientii din Marea Britanie, Germania, Spania, Italia si, mai recent, Canada. Valoris furnizeaza servicii excelente de suport si vorbitori foarte buni de limbi straine.”
Post Sales Service Manager
Auto Industry
“Stim ca obiectivele noastre sunt indraznete, dar strategia noastra pentru atingerea acestora este contactul permanent cu opiniile consumatorilor. Aveam nevoie de un partener competent pentru a efectua studiile de satisfactie ale clientilor, iar Valoris ne-a convins ca ne poate furniza informatiile necesare. Din 2008, Valoris este singurul nostru furnizor pentru efectuarea acestor studii si putem spune ca rezultatele noastre se datoreaza activitatii Valoris.”
Customer Retention Director
Telecom Industry
“Apreciem modul in care Valoris a realizat managementul programului de servicii Call Center, atitudinea angajatilor in relatia cu clientii, flexibilitatea in abordare si mai ales rezultatul final. Valoris Center a reusit sa aiba un real impact pozitiv in performanta noastra de vanzari, ceea ce ne-a facut sa dezvoltam si alte proiecte in comun. Recomandam Valoris Center ca partener de incredere, atat pentru servicii de vanzare prin canale alternative, cat si pentru dezvoltarea altor servicii de BPO.”
Operations Director
Banking Industry
“Am ales sa colaboram cu Valoris Center datorita recomandarilor pozitive si a portofoliului de clienti din segmentul de leasing care demonstreaza eficienta Valoris in comunicarea cu acest segment de clienti. Ca urmare a rezultatelor bune am dezvoltat proiectul, iar pe viitor luam in calcul contractarea altor servicii BPO.”
Dealer & Customer Relations Director
Auto Industry
“Apreciem atat modul in care Valoris Center a inteles procesele de business si a stiut sa se adapteze cerintelor noastre, cat si calitatea informatiilor oferite, faptul ca nu primim deloc reclamatii din partea clientilor si disponibilitatea de a rezolva imediat orice situatie aparuta. Serviciile oferite de Valoris ne sunt de un real ajutor in gestionarea relatiilor cu clientii, avand un rol important in cresterea gradului de satisfactie a acestora.”
Senior Researcher
Marketing Research
“Am ales Valoris Center in urma recomandarilor primite. Credem ca preturile competitive si serviciile calitative sunt complementare, nu obiective divergente. Valoris Center ne-a ajutat sa reducem costurile colectarii datelor si ne-a oferit servicii calitative.”
Customer Service Director
Telecom Industry
“Lucram cu Valoris Center de mai mult de un an pentru operatiunile noastre din Europa. Valoris deserveste atat nevoile noastre privind cartelele preplatite, cat si o parte dintre serviciile financiare, pentru clientii din Marea Britanie, Germania, Spania, Italia si, mai recent, Canada. Valoris furnizeaza servicii excelente de suport si vorbitori foarte buni de limbi straine.”
Customer Service Director
Telecom Industry
“Lucram cu Valoris Center de mai mult de un an pentru operatiunile noastre din Europa. Valoris deserveste atat nevoile noastre privind cartelele preplatite, cat si o parte dintre serviciile financiare, pentru clientii din Marea Britanie, Germania, Spania, Italia si, mai recent, Canada. Valoris furnizeaza servicii excelente de suport si vorbitori foarte buni de limbi straine.”
Post Sales Service Manager
Auto Industry
“Stim ca obiectivele noastre sunt indraznete, dar strategia noastra pentru atingerea acestora este contactul permanent cu opiniile consumatorilor. Aveam nevoie de un partener competent pentru a efectua studiile de satisfactie ale clientilor, iar Valoris ne-a convins ca ne poate furniza informatiile necesare. Din 2008, Valoris este singurul nostru furnizor pentru efectuarea acestor studii si putem spune ca rezultatele noastre se datoreaza activitatii Valoris.”
Customer Retention Director
Telecom Industry
“Apreciem modul in care Valoris a realizat managementul programului de servicii Call Center, atitudinea angajatilor in relatia cu clientii, flexibilitatea in abordare si mai ales rezultatul final. Valoris Center a reusit sa aiba un real impact pozitiv in performanta noastra de vanzari, ceea ce ne-a facut sa dezvoltam si alte proiecte in comun. Recomandam Valoris Center ca partener de incredere, atat pentru servicii de vanzare prin canale alternative, cat si pentru dezvoltarea altor servicii de BPO.”
Operations Director
Banking Industry
“Am ales sa colaboram cu Valoris Center datorita recomandarilor pozitive si a portofoliului de clienti din segmentul de leasing care demonstreaza eficienta Valoris in comunicarea cu acest segment de clienti. Ca urmare a rezultatelor bune am dezvoltat proiectul, iar pe viitor luam in calcul contractarea altor servicii BPO.”