Pentru unul dintre partenerii Valoris HR, suntem in cautarea unei persoane cu experienta in domeniul contabilitate, care sa fie proactiva, sa cunoasca limba engleza si sa isi gestioneze eficient timpul.
Oras: Bucuresti
Program: Hibrid
Responsabilitati:
- Verificarea si inregistrarea noilor furnizori in sistem.
- Primirea, verificarea si validarea facturilor furnizorilor.
- Monitorizarea soldurilor furnizorilor alocati, inclusiv estimari si scadente.
- Efectuarea periodica a punctajelor cu partenerii comerciali.
- Derularea procedurilor de inchidere lunara pentru furnizorii alocati.
- Oferirea de suport superiorilor prin furnizarea rapoartelor necesare.
- Arhivarea documentelor conform procedurilor interne.
Cerințe:
- Minimum 3 ani de experienta intr-o pozitie similara.
- Absolvent(a) de studii economice (preferabil Contabilitate/Fiscalitate).
- Cunostinte avansate MS Office si SAP (Material Management – avantaj).
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu.
- Cunostinte actualizate privind legislatia contabila si fiscala.
- Abilitati de organizare si gestionare a timpului.
Daca esti interesat/a si consideri ca indeplinesti cerintele de mai sus, te incurajam sa aplici acum!