Resurse | Valoris

Resurse

16 mai 2018

Cum sa te prezinti la interviul de angajare

La primul interviu de angajare, contactul initial cu angajatorul si felul in care te prezinti poate avea cel mai mare impact asupra reusitei tale. Astfel, este […]
16 mai 2018

Cel mai bine platite limbi straine din Call Center!

Daca esti familiarizat cu industria BPO, inseamna ca stii deja ca un criteriu de selectie in procesul de angajare este cunoasterea unei limbi straine. Iar daca […]
16 mai 2018

Anticipare, control, organizare, planificare! Nimic mai usor! Intr-un call center dispui mereu de ajutorul de care ai nevoie!

Specialistii nostri in recrutare discuta zilnic cu tinerii candidati care isi doresc o cariera de succes. Acestia sunt inteligenti, creativi, dar se si adapteaza usor conditiilor […]
21 februarie 2018

Recrutare si inchiriere personal

Servicii de Recrutare si Selectie Fie ca aveti nevoie de un angajat temporar sau de un colaborator pe perioada nedeterminata, noi va ajutam sa ocupati posturile […]
21 februarie 2018

Programe de Training

Programe Standard Dupa investitii importante in formarea si dezvoltarea propriilor angajati, Valoris a dezvoltat un set de programe de training ce si-au dovedit eficienta prin sustinerea […]
9 februarie 2018

Promovare prin telefon

Promovati-va serviciile! Serviciul de Telemarketing poate fi gandit ca o campanie pe perioada determinata, combinata cu promovarea prin canale traditionale sau ca o strategie de sine […]
9 februarie 2018

Servicii Back-office

Suport back-office Multe dintre sarcinile de back office sunt parte integrantă a activitatii de bază a unei companii. Iata de ce, in momentul in care se […]
9 februarie 2018

Servicii de Call Center.

Valoris are ca principal domeniu de activitate acoperirea intregii palete de servicii asociate activitatii de call center Inbound (InfoLine, Customer Support, Product & Services Orders, etc) Outbound (Telemarketing, […]
9 februarie 2018

Consultanta in Contact Center

Experienta acumulata de Valoris in domeniul activitatilor de contact center poate fi pusa la dispozitia companiilor care urmaresc sa dezvolte sau sa imbunatateasca in regim intern […]

Contacteaza-ne azi
Suntem mereu dornici de noi provocari