Valoris - The BPO and Contact Center Company

In anul 2006...

… se lansa platforma Twitter, apareau discurile Blue Ray, iar Pluto era reclasificat ca planeta pitica.

2006 este insa...

… un an special pentru Valoris, anul in care in care ne-am inceput operatiunile pe piata locala.

15 ani mai tarziu...

… pe langa parteneriate de succes, o echipa de peste 700 de specialisti si milioane de interactiuni la activ, am strans o lista cu 15 lectii pe care le-am invatat si ne dorim sa le impartasim:
1. Clientul chiar este cel mai important
2. Flexibilitatea se poate transforma din atu in strategie
3. Angajatii sunt esenta unui business de success
4. Mai devreme sau mai tarziu cu totii gresim
5. E bine sa ne si distram
6. Omul potrivit, la locul potrivit
7. Angajatii care performeaza sunt CV-ul companiei
8. Managementul dezvoltat in companie este cel mai eficient
9. Un nume sugestiv va ramane in minte clientilor
10. Un client multumit iti va da mai mult din business-ul lui
11. Un client multumit te va recomanda mai departe altor potentiali clienti.
12. Rezilienta este o realitate
13. Comunicarea conteaza
14. Sanatatea fizica si mentala sunt absolut necesare oricui.
15. Parteneriatele sunt mai putin complicate mai ales atunci cand ai partenerul potrivit.

Daca iti doresti un partener flexibil si o relatie de business fara complicatii, hai sa stam de vorba!

    * Campuri necesare pentru a putea fi contactat(a)
    Accept comunicari de marketing si vanzari
    Sunt de acord ca Valoris Center sa poata folosi datele mele pentru a-mi transmite informatii despre serviciile sale (inclusiv mesaje promotionale, invitatii la evenimente sau sondaje de opinie, buletine informative etc), prin posta, posta electronica, SMS, MMS, telefon, medii de socializare si prin alte mijloace. Inteleg ca pot sa renunt la aceasta optiune in orice moment conform instructiunilor din Politica de confidentialitate.