Pe măsură ce ne apropiem de sfârșitul anului 2024, ne propunem să reflectăm împreună asupra ultimelor 12 luni. A fost o perioadă specială pentru Valoris Center, deoarece am sărbătorit 18 ani de experiență în industria BPO și suntem mândri să spunem că 2024 a fost cu adevărat excepțional. De la câștigarea unor premii prestigioase la depășirea limitelor în domeniul serviciilor pentru clienți, 2024 a întărit poziția noastră de lider în domeniul outsourcingului. Vă invităm să aruncăm o privire asupra câtorva momente importante.
Am sărbătorit succesul oamenilor noștri
Performanțele Valoris Center au fost întotdeauna construite, cultivate și susținute de oamenii noștri, iar în acest an suntem deosebit de mândri de realizările lor. La Romanian Contact Center Awards, am sărbătorit două victorii importante:
- Colega noastră Anca Boia a fost desemnată Best Team Manager. Anca este un lider dedicat și implicat, iar calitățile ei nu au trecut neobservate de juriul competiției.
- Cosmina Ezer a fost aleasă Learning Champion of the Year, un premiu bine meritat. Cosmina este dedicată dezvoltării și învățării continue în cadrul Valoris Center, prin programele de training pe care le livrează constant colegilor noștri.
În plus, în cadrul Galei ABSL, unde sunt premiate performanțele din întreaga industrie de outsourcing locală, colega noastră, Cezara Ciobotaru, Training & Quality Manager la Valoris Center, s-a aflat printre finalistii de la categoria „Colleague of the Year”.
Aceste distincții evidențiază talentul și pasiunea care definesc membrii comunității Valoris. Alături de top performeri, așa cum sunt colegele noastre Cezara, Anca și Cosmina, Valoris Center este un colectiv remarcabil în care să te dezvolți și un partener de încredere pentru clienții noștri.
Recunoaștere pentru dedicare și excelență în Customer Service
La Romanian Business Services Forum & Awards 2024, am câștigat Customer Centricity Award pentru soluția noastră CSAT (Customer Satisfaction), lansată și implementată pentru multiple proiecte din industrii variate. Această soluție este esențială pentru îmbunătățirea satisfacției clienților. Suntem extrem de mândri de acest premiu, deoarece reflectă angajamentul nostru continuu de a îmbunătăți livrarea serviciilor și de a optimiza experiența clienților.
Succesul nostru nu s-a oprit aici. La Clutch Spring și Autumn Awards, Valoris Center și-a menținut poziția de lider în topul furnizorilor de outsourcing din Europa. Aceste premii, bazate pe feedback-ul și satisfacția partenerilor noștri, reconfirmă poziția noastră de lider în industria BPO, datorită serviciilor multilingve pe care le oferim, în peste 10 limbi europene.
Recunoaștere la nivel european
Călătoria noastră către excelență a continuat cu participarea la European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) 2024, una dintre cele mai prestigioase competiții din industrie. Anul acesta, am fost finaliști la trei categorii importante:
- Best Approach to Supporting Vulnerable Customers
- Best Customer Experience
- Outsourcing Contact Center of the Year
A fi nominalizați la aceste categorii este o mare onoare. În special, prezența în categoria Best Approach to Supporting Vulnerable Customers reflectă dedicarea cu care punem pe primul loc empatia și compasiunea pentru cei care au cea mai mare nevoie de ele. De asemenea, recunoașterea constantă în categoria Best Customer Experience subliniază angajamentul nostru de a livra soluții excepționale și orientate către client la fiecare punct de contact.
Bronz la Londra pentru Valoris Center
În noiembrie 2024, la prestigioasa Gala ECCCSA de la Londra, am fost premiați cu Bronz la categoria Outsourced Contact Center of the Year. Acest premiu este dovada efortului constant, a implicării și dedicării întregii comunități Valoris. Este un moment de mândrie pentru noi toți, care ne confirmă că Valoris Center continuă să mențină standardele de excelență în domeniul BPO.
Privind spre viitor
Pe măsură ce încheiem acest an incredibil, dorim să exprimăm recunoștința tuturor celor care fac parte din călătoria noastră. Mulțumim partenerilor care ne-au încredințat livrarea serviciilor de customer service în fiecare an, dar și colegilor noștri pentru pasiunea, dedicarea și angajamentul lor care au făcut toate aceste realizări posibile.
Valoris Center este mai mult decât o companie – suntem o comunitate unită în misiunea noastră de a transforma peisajul serviciilor pentru clienți. Privind către 2025, suntem entuziasmați de oportunitățile și provocările ce ne așteaptă. Ne propunem să atingem performanțe noi, să ne îmbunătățim constant serviciile și, cel mai important, să continuăm să depășim așteptările clienților noștri.
Vă mulțumim că faceți parte din povestea Valoris Center!