Skip to content

Conturi B2B

Satisfacem cele mai exigente cerinte

Asistenta in conturi B2B acopera in prezent mai multe aspecte. Colaborarea, acordarea de suport, furnizarea de informatii utile, utilizarea instrumentelor potrivite, intelegerea afacerii si reactiile rapide la schimbarile din mediul de afaceri. Clientii B2B isi doresc mai mult decat un serviciu rapid, au nevoie si de interactiuni de calitate, solutii de tracking pentru acestea, abordari interactive si proactivitate.

Oferim solutii 24/7multilingvisticesi multi-canal.
Oferim solutii 24/7
multilingvistice
si multi-canal.
Prin telefon, email,SMS, chat live, social media, video live.
Prin telefon, email,
SMS, chat live, social media, video live.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
GDPR compliance.Datele dvs. nu vorparasi UE.
GDPR compliance.
Datele dvs. nu vor
parasi UE.
1

De ce Valoris?

Echipele noastre dedicate stapanesc abordarea B2B, ca interactiune complexa, in care avem de-a face cu clienti bine informati, care au cunostinte tehnice si nevoie de solutii rapide pentru probleme specifice si elaborate. Suntem aici pentru a va sprijini partenerii de afaceri.

2

Solutii de optimizare a costurilor

Interactiunile comerciale se traduc in venituri pentru compania dumneavoastra. Avand in vedere acest lucru, ne angajam sa tinem pasul cu cele mai bune practici si sa crestem satisfactia clientilor dumneavoastra.

3

Tehnologie de cel mai inalt nivel

O interactiune B2B de succes inseamna ca agentul are suficiente informatii despre client, astfel incat conversatia este adaptata nevoilor si perspectivelor specifice. Profitati de puterea software-ului inteligent si pastrati-va datele protejate cu solutiile noastre integrate.

Ce va preocupa in legatura cu conturile dumneavoastra B2B?