Skip to content

Customer Care

Tratam cu respect fiecare interactiune

Grija cu care tratam fiecare interactiune este in ADN-ul organizatiei noastre. Intotdeauna ascultam, ne conectam si ne implicam. Credem cu tarie ca fiecare contact pe care un client il are cu noi este o ocazie de a creste valoarea brandului dumneavoastra.

Oferim solutii 24/7multilingvisticesi multi-canal.
Oferim solutii 24/7
multilingvistice
si multi-canal.
Prin telefon, email,SMS, chat live, social media, video live.
Prin telefon, email,
SMS, chat live, social media, video live.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
GDPR compliance.Datele dvs. nu vorparasi UE.
GDPR compliance.
Datele dvs. nu vor
parasi UE.
1

De ce Valoris?

In ultimii 15 ani, am avut milioane de interactiuni de succes, cu clienti din intreaga lume. Asiguram suport pentru industrii specifice, de la furnizorii internationali de securitate cibernetica la companii aeriene si servicii de livrare la domiciliu. Fiecare experienta ne-a imbogatit cunostintele si suntem gata sa le punem in aplicare pentru urmatorul proiect.

2

Suntem alaturi de client, oricand! 

Toti clientii solicita asistenta la un anumit moment, indiferent ca aveti nevoie doar de o linie pentru informatii sau de un serviciu de asistenta tehnica complex de nivel 2. In era digitala, clientii au puterea si vor alege compania care se ocupa de ei inainte, in timpul si dupa achizitionarea unui produs sau serviciu. Solutiile noastre de asistenta pentru clienti sunt potrivite pentru intregul ciclu de viata al clientului, cu servicii specifice pentru fiecare etapa.

3

Va optimizam costurile, castigati timp!

Impreuna cu o experienta excelenta pe care clientii dumneavoastra o vor avea, costurile de operare vor fi optimizate. Veti putea sa utilizati resursele interne pentru cresterea afacerii, in timp ce noi avem grija de clientii dumneavoastra.

Doriti sa obtineti cele mai bune servicii pentru clientii dumneavoastra?