Skip to content

Suport tehnic

A castiga un client este minunat, a-l pastra loial este remarcabil.

Serviciile sau produsele exceptionale pot avea de suferit daca asistenta tehnica devine o sursa de nemultumire a clientilor. O echipa profesionala de specialisti care se ocupa de asistenta tehnica va aduce valoare adaugata afacerii dumneavoastra.

Oferim solutii 24/7multilingvisticesi multi-canal.
Oferim solutii 24/7
multilingvistice
si multi-canal.
Prin telefon, email,SMS, chat live, social media, video live.
Prin telefon, email,
SMS, chat live, social media, video live.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
GDPR compliance.Datele dvs. nu vorparasi UE.
GDPR compliance.
Datele dvs. nu vor
parasi UE.
1

De ce Valoris?

Suntem specialisti in furnizarea de asistenta tehnica pentru diverse produse si servicii, pe mai multe canale. Expertii nostri gestioneaza in prezent proiecte de asistenta tehnica atat pentru utilizatorii priceputi la tehnologie, cat si pentru cei incepatori.

2

Beneficiile externalizarii

Veti avea acces la o echipa de specialisti instruiti, care vor ajuta rapid clientii si le vor rezolva problemele. Ne respectam anagajamentele legate de indicatorii de performanta, oferim servicii de calitate, iar costurile dumneavoastra de operare vor fi reduse.

3

Disponibilitate tehnologica avansata 

Vom deveni parte a echipei dumneavoastra, prin integrarea cu procesele interne si vom gasi intotdeauna cea mai potrivita solutie. Scalabilitatea este importanta, prin urmare, puteti conta pe echipa noastra in perioadele aglomerate, deoarece vom avea personal de rezerva pregatit sa gestioneze overflow-urile.

Cautati persoane placute, dar si cu abilitati tehnice, care sa acorde suport clientilor dvs.?