Skip to content

Sanatate

O experienta sanatoasa pentru clienti.

In industria unica a asistentei medicale, tendintele si cerintele se schimba frecvent. Experienta clientului in sfera medicala trebuie asigurata de profesionisti instruiti, empatici si cu capacitatea de a oferi informatii 100% precise.

Oferim solutii 24/7multilingvisticesi multi-canal.
Oferim solutii 24/7
multilingvistice
si multi-canal.
Prin telefon, email,SMS, chat live, social media, video live.
Prin telefon, email,
SMS, chat live, social media, video live.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
GDPR compliance.Datele dvs. nu vorparasi UE.
GDPR compliance.
Datele dvs. nu vor
parasi UE.
1

De ce Valoris?

Istoricul nostru din domeniul sanatatii consta in multiple servicii si solutii integrate, precum linii de informatii medicale, servicii de programare, redirectionare si escaladare a apelurilor, generare de lead-uri si multe altele. De asemenea, avem un set specific de abilitati pentru studiile clinice (interventionale, noninterventionale si observationale), cum ar fi setarea apelurilor de memento si SMS-urilor pentru pacientii implicati in studii, colectarea feedback-ului cu privire la posibilele efecte secundare, gestionarea si monitorizarea procesului de inscriere.

2

Personal dedicat

Specialistii nostri pe domeniul medical sunt instruiti periodic pentru abilitati specifice, adaptate proiectelor si pietelor pe care le deservim. Operatiunile dumneavoastra vor fi efectuate in siguranta de catre personalul certificat HIPAA, sau de angajati cu instructiuni de farmacovigilenta.

3

Satisfactia pacientilor

Pacientii au multe optiuni la dispozitie, asadar satisfactia lor este importanta si nu este limitata doar de serviciul in sine. Pacientii sunt clienti si vor evalua cat de usor este sa stabileaca o programare sau sa obtina informatii inainte de a vizita un specialist si vor fi incantati sa ofere feedback dupa vizita.

Sunteti de acord ca pacientul-client merita sa fie ingrijit si servit de specialisti?