Resurse | Valoris

Resurse

10 decembrie 2019

Cele mai bune tehnici pentru managementul stresului in call center

Stresul performantei si eficientei din industria BPO nu mai este un secret pentru nimeni. Activitatea dinamica, gradul de incarcare, obiectivele ambitioase de calitate si cantitate, pot […]
12 noiembrie 2019

Supereroi Valoris – Povestea lui Nicolae

Vrem sa te purtam pe drumurile povestilor de succes Valoris! Astazi, iti facem cunostinta cu unul din supereroii nostri, Nicolae, Team Leader. Te invitam sa descoperi […]
11 octombrie 2019

7 motive pentru care un job in call center te va ajuta in viitoarea cariera

Daca esti la inceput de drum in cariera, sigur te-ai gandit sa aplici cel putin o data pentru un job in call center. Si de ce […]
13 septembrie 2019

Supereroi Valoris – Povestea Ralucai

Vrem sa te purtam pe drumurile povestilor de succes Valoris! Astazi, iti facem cunostinta cu unul din supereroii nostri, Raluca, Junior Project Manager. Te invitam sa […]
12 august 2019
Externalizare servicii support outsourcing

Cum sa stii care este momentul potrivit pentru externalizarea serviciilor de customer suport

Ritmul accelerat al dezvoltarii mediului economic este reprezentativ pentru toate industriile. Astfel, pentru a-si pastra relevanta in fata clientilor, orice companie trebuie sa devina eficienta si […]
26 iunie 2019

Cum sa te automotivezi daca lucrezi intr-un departament de call center

Aminteste-ti de ultima interactiune cu un call center. Ai sunat probabil pentru a afla ceva sau pentru a rezolva o problema. Cum ai simtit energia persoanei […]
23 aprilie 2019

5 pași care te vor ajuta să organizezi procesul de externalizare a serviciilor de customer support

Externalizarea serviciilor de customer support reprezintă o decizie strategică pentru companiile care își doresc să gestioneze cu succes relația cu clienții lor, dar în același timp […]
11 martie 2019

Cum sa iti planifici activitatea din call center pentru cele mai bune rezultate

Planificarea activitatii din call center reprezinta unul dintre elementele-cheie care conduc catre rezultate bune. Acordarea unei atentii sporite agentilor poate ajuta la oferirea unei experiente placute […]
25 ianuarie 2019

De ce activitatea unui operator call center nu poate fi inlocuita de tehnologie

In prezent, integrarea robotilor in activitatea unui operator call center, automatizarea si inteligenta artificiala sunt printre cele mai dezbatute subiecte. Astfel, intr-o era a digitalizarii, este […]

Contacteaza-ne azi
Suntem mereu dornici de noi provocari