Resurse | Valoris

Resurse

12 august 2019
Externalizare servicii support outsourcing

Cum sa stii care este momentul potrivit pentru externalizarea serviciilor de customer suport

Ritmul accelerat al dezvoltarii mediului economic este reprezentativ pentru toate industriile. Astfel, pentru a-si pastra relevanta in fata clientilor, orice companie trebuie sa devina eficienta si […]
26 iunie 2019

Cum sa te automotivezi daca lucrezi intr-un departament de call center

Aminteste-ti de ultima interactiune cu un call center. Ai sunat probabil pentru a afla ceva sau pentru a rezolva o problema. Cum ai simtit energia persoanei […]
23 aprilie 2019

5 pași care te vor ajuta să organizezi procesul de externalizare a serviciilor de customer support

Externalizarea serviciilor de customer support reprezintă o decizie strategică pentru companiile care își doresc să gestioneze cu succes relația cu clienții lor, dar în același timp […]
11 martie 2019

Cum sa iti planifici activitatea din call center pentru cele mai bune rezultate

25 ianuarie 2019

De ce activitatea unui operator call center nu poate fi înlocuită de tehnologie

În prezent, integrarea roboților în activitatea unui operator call center, automatizarea și inteligența artificială sunt printre cele mai dezbătute subiecte. Astfel, într-o era a digitalizării, este […]
5 septembrie 2018

Punctele forte si punctele slabe ale externalizarii serviciilor de customer support

In ultimii ani, asteptarile clientilor in ceea ce priveste modalitatea de comunicare cu o companie au crescut considerabil, iar astazi mai mult ca niciodata, grija fata […]
10 iulie 2018

Experienta sau cariera in call center – un pas semnificativ pentru dezvoltarea ta profesionala

Te-ai gandit vreodata sa te angajezi si sa iti incepi cariera in call center, dar nu ai stiut la ce sa te astepti de la un […]
18 mai 2018

Cele mai mari provocari in customer service in anul 2018

In industria BPO se produc mereu schimbari, iar companiile trebuie sa se adapteze constant. Ce reprezinta anul 2018 pentru domeniu si pentru activitatea de customer service? […]
16 mai 2018

Cum poti sa te dezvolti profesional intr-un call center chiar si fara experienta anterioara

Un job in call center poate reprezenta un fundament solid pentru viitoarea ta cariera. Pana la urma, cine nu si-ar dori sa lucreze intr-un loc in […]

Contacteaza-ne azi
Suntem mereu dornici de noi provocari