Resurse | Valoris

Resurse

11 februarie 2020

Top 5 curiozitati despre ce inseamna un job in call center

Vedem mereu pe site-urile de recrutare anunturi de job-uri in call center, insa dincolo de informatiile oferite de toate anunturile de recrutare, hai sa vedem ce […]
7 ianuarie 2020

Supereroi Valoris – Povestea Anei

Vrem sa te purtam pe drumurile povestilor de succes Valoris! Astazi, iti facem cunostinta cu unul din supereroii nostri, Ana – Team Leader. Te invitam sa […]
16 decembrie 2019

Supereroi Valoris – Povestea lui Vlad

Vrem sa te purtam pe drumurile povestilor de succes Valoris! Astazi, iti facem cunostinta cu unul din supereroii nostri, Vlad – Back-up Team Leader. Te invitam […]
10 decembrie 2019

Cele mai bune tehnici pentru managementul stresului in call center

Stresul performantei si eficientei din industria BPO nu mai este un secret pentru nimeni. Activitatea dinamica, gradul de incarcare, obiectivele ambitioase de calitate si cantitate, pot […]
12 noiembrie 2019

Supereroi Valoris – Povestea lui Nicolae

Vrem sa te purtam pe drumurile povestilor de succes Valoris! Astazi, iti facem cunostinta cu unul din supereroii nostri, Nicolae, Team Leader. Te invitam sa descoperi […]
11 octombrie 2019

7 motive pentru care un job in call center te va ajuta in viitoarea cariera

Daca esti la inceput de drum in cariera, sigur te-ai gandit sa aplici cel putin o data pentru un job in call center. Si de ce […]
13 septembrie 2019

Supereroi Valoris – Povestea Ralucai

Vrem sa te purtam pe drumurile povestilor de succes Valoris! Astazi, iti facem cunostinta cu unul din supereroii nostri, Raluca, Junior Project Manager. Te invitam sa […]
12 august 2019
Externalizare servicii support outsourcing

Cum sa stii care este momentul potrivit pentru externalizarea serviciilor de customer suport

Ritmul accelerat al dezvoltarii mediului economic este reprezentativ pentru toate industriile. Astfel, pentru a-si pastra relevanta in fata clientilor, orice companie trebuie sa devina eficienta si […]
26 iunie 2019

Cum sa te automotivezi daca lucrezi intr-un departament de call center

Aminteste-ti de ultima interactiune cu un call center. Ai sunat probabil pentru a afla ceva sau pentru a rezolva o problema. Cum ai simtit energia persoanei […]

Contacteaza-ne azi
Suntem mereu dornici de noi provocari