Specialistii nostri in recrutare discuta zilnic cu tinerii candidati care isi doresc o cariera de succes. Acestia sunt inteligenti, creativi, dar se si adapteaza usor conditiilor de munca variate Pentru ca job-ul intr-un call center are farmecul lui, la fel ca si gradul sau de complexitate. Sunt necesare reale abilitati de comunicare si o atitudine pozitiva, orientata catre succes. Trebuie sa fii proactiv in atitudine, in comunicare si in comportament.
Jobul in call center te invata – uneori mai usor, alteori mai greu – ca ai nevoie de anticipare, de organizare, de prioritizare si planificare in viata ta. Te solicita sa fii mereu atent la toate obiectivele pe care ti le propui si care ti se aloca si sa fii deschis catre noile oportunitati care s-ar putea ivi.
In call center vei invata ca unele lucruri sau activitati sunt urgente si importante, altele doar urgente sau doar importante, iar altele pot fi amanate, ori anulate. Timpul este cea mai importanta resurse, iar munca in call center te va invata sa o apreciezi si sa o gestionezi cat mai bine.
In call center, vei intelege mai bine importanta spiritului de echipa si faptul ca forta unei echipe este mai mare decat suma fortelor membrilor din echipa, luate individual.