Skip to content

Multichannel

Comunicati cu clientii dumneavoastra oriunde

In zilele noastre este important pentru clientii dumneavoastra sa va poata contacta pe canalul sau canalele pe care le prefera. A oferi asistenta pe mai multe canale inseamna a fi prezent oriunde se afla si clientul.

Oferim solutii 24/7multilingvisticesi multi-canal.
Oferim solutii 24/7
multilingvistice
si multi-canal.
Prin telefon, email,SMS, chat live, social media, video live.
Prin telefon, email,
SMS, chat live, social media, video live.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
GDPR compliance.Datele dvs. nu vorparasi UE.
GDPR compliance.
Datele dvs. nu vor
parasi UE.
1

De ce Valoris?

Pentru a va oferi experienta noastra multichannel ne vom folosi instrumente profesionale, astfel incat sa integram toate canalele si sa oferim o experienta superioara clientilor dvs.
Agentii nostri au abilitati de comunicare verbala si scrisa. Stapanim diferentele dintre cele doua tipuri de comunicare si folosim intotdeauna cea mai buna abordare pentru fiecare client.

2

Avem formula eficientei

Pentru a oferi servicii multichannel este necesar sa gestionati eficient resursele. Solutia noastra este sa alocam agentii pe canale mixte, astfel incat sa ne adaptam nevoilor pe care le aveti.

3

Crestem satisfactia clientilor

Imediat ce decideti sa acordati asistenta multichannel, veti spori gradul de satisfactie al clientilor dumneavoastra. De asemenea, veti avea si o perspectiva mai ampla asupra serviciilor de suport pe care compania dumneavoastra le ofera.

Canalele noastre de suport sunt:

Telefon

Apelurile telefonice sunt inca importante, chiar si in 2022. Prin telefon puteti construi punti cu clientul dumneavoastra, puteti rezolva rapid problemele si puteti creste vanzarile. Echipele noastre dedicate va pot prelua apelurile telefonice si pot adauga valoare interactiunilor.

Sunteti disponibili pe toate canalele de comunicare?