Multichannel
Comunicati cu clientii dumneavoastra oriunde
In zilele noastre este important pentru clientii dumneavoastra sa va poata contacta pe canalul sau canalele pe care le prefera. A oferi asistenta pe mai multe canale inseamna a fi prezent oriunde se afla si clientul.
De ce
Valoris?
Pentru a va oferi experienta noastra multichannel ne vom folosi instrumente profesionale, astfel incat sa integram toate canalele si sa oferim o experienta superioara clientilor dvs.
Agentii nostri au abilitati de comunicare verbala si scrisa. Stapanim diferentele dintre cele doua tipuri de comunicare si folosim intotdeauna cea mai buna abordare pentru fiecare client.
Avem formula eficientei
Pentru a oferi servicii multichannel este necesar sa gestionati eficient resursele. Solutia noastra este sa alocam agentii pe canale mixte, astfel incat sa ne adaptam nevoilor pe care le aveti.
Crestem satisfactia clientilor
Imediat ce decideti sa acordati asistenta multichannel, veti spori gradul de satisfactie al clientilor dumneavoastra. De asemenea, veti avea si o perspectiva mai ampla asupra serviciilor de suport pe care compania dumneavoastra le ofera.
Canalele noastre de suport sunt:
Apelurile telefonice sunt inca importante, chiar si in 2022. Prin telefon puteti construi punti cu clientul dumneavoastra, puteti rezolva rapid problemele si puteti creste vanzarile. Echipele noastre dedicate va pot prelua apelurile telefonice si pot adauga valoare interactiunilor.
Oferim servicii scalabile de asistenta prin e-mail la standarde ridicate de calitate. Configuram procedurile astfel incat sa puteti fi siguri ca nu veti omite niciodata un e-mail de la un client si ca toate solicitarile vor primi raspuns rapid si eficient.
Nu a fost niciodata mai usor sa trimiteti mesaje catre clienti. Mementourile de plata, alte notificari sau actualizari pot fi trimise rapid, direct persoanelor carora doriti sa va adresati.
Majoritatea clientilor se asteapta fie intampinati de un chat live atunci cand acceseaza site-ul dumneavoastra. Chat-ul este prietenos si usor de personalizat si poate creste nivelul de satisfactie pana la 30% comparativ cu canalele clasice. Veti oferi un mix de raspunsuri predefinite si interactiuni cu agenti calificati. Intrebarile frecvent adresate vor primi raspund mai repede, veti economisi timp si veti avea siguranta ca oferiti intotdeauna informatii corecte clientilor dumneavoastra Este un canal eficient si personal, care permite desfasurarea a 3 pana la 5 conversatii simultane. Chatul live este o conexiune sigura, un serviciu conform GDPR, care poate fi integrat cu un software CRM.
Agentii nostri sunt pregatiti sa se conecteze cu clientii dumneavoastra, in fata camerei. Aceasta solutie extrem de interactiva va aduce un plus pentru afacerea dumneavoastra. Este cea mai personala experienta pe care o putem oferi.
Retelele de socializare se bazeaza pe conexiune, iar noi avem mijloacele de a construi legaturi reale cu clientii dumneavoastra O buna reputatie in social media inseamna un angajament mai bun al clientilor. Pe masura ce vom deveni vocea companiei dumneavoastra, vom oferi cea mai buna experienta.