Comunicati cu clientii dumneavoastra oriunde
In zilele noastre este important pentru clientii dumneavoastra sa va poata contacta pe canalul sau canalele pe care le prefera. A oferi asistenta pe mai multe canale inseamna a fi prezent oriunde se afla si clientul.
1
De ce Valoris?
Pentru a va oferi experienta noastra multichannel ne vom folosi instrumente profesionale, astfel incat sa integram toate canalele si sa oferim o experienta superioara clientilor dvs.
Agentii nostri au abilitati de comunicare verbala si scrisa. Stapanim diferentele dintre cele doua tipuri de comunicare si folosim intotdeauna cea mai buna abordare pentru fiecare client.
2
Avem formula eficientei
Pentru a oferi servicii multichannel este necesar sa gestionati eficient resursele. Solutia noastra este sa alocam agentii pe canale mixte, astfel incat sa ne adaptam nevoilor pe care le aveti.
3
Crestem satisfactia clientilor
Imediat ce decideti sa acordati asistenta multichannel, veti spori gradul de satisfactie al clientilor dumneavoastra. De asemenea, veti avea si o perspectiva mai ampla asupra serviciilor de suport pe care compania dumneavoastra le ofera.
Canalele noastre de suport sunt:
Apelurile telefonice sunt inca importante, chiar si in 2022. Prin telefon puteti construi punti cu clientul dumneavoastra, puteti rezolva rapid problemele si puteti creste vanzarile. Echipele noastre dedicate va pot prelua apelurile telefonice si pot adauga valoare interactiunilor.