Skip to content

Gradul de satisfactie al clientilor (CSAT)

CSAT: un indicator esential in contact center

Sondajele CSAT sunt o modalitate excelenta de a colecta feedback-ul clientilor imediat dupa interactiunea pe care au avut-o cu agentii Valoris si de a rectifica cu promptitudine experientele nefavorabile cu departamentul servicii clienti. Implementarea CSAT pentru serviciile de contact center imbunatateste satisfactia generala a clientilor fata de compania dvs. si contribuie semnificativ la retentia acestora.

Print intermediul sondajelor de tip CSAT, clientii au ocazia sa isi exprime gradul de multumire, iar dumneavoastra veti fi fi cu un pas inaintea concurentilor, deoarece veti intelege aspectele care necesita mai multa grija si in final veti oferi un serviciul mai eficient de customer care.

Oferim solutii 24/7multilingvisticesi multi-canal.
Oferim solutii 24/7
multilingvistice
si multi-canal.
Prin telefon, email,SMS, chat live, social media, video live.
Prin telefon, email,
SMS, chat live, social media, video live.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
GDPR compliance.Datele dvs. nu vorparasi UE.
GDPR compliance.
Datele dvs. nu vor
parasi UE.
1

De ce Valoris?

In calitate de furnizor specializat in solutii BPO, am implementat cu succes CSAT in diverse proiecte din diferite industrii, de-a lungul anilor. Expertiza noastra nu se limiteaza la colectarea evaluarilor de la client; suntem, de asemenea, implicati in gasirea celor mai bune solutii pentru a imbunatati experienta generala a clientului pe parcursul intregului proces pe care acesta il urmeaza.

2

Cresteti gradul de satisfactie cu fiecare interactiune

Fiecare interactiune pe care clientii o au cu agentii Valoris din contact center este o oportunitate de a crea un impact pozitiv. Urmarirea regulata a scorului CSAT este un factor cheie, deoarece va ajuta sa identificati zonele ce necesita imbunatatire, asigurand constant o experienta excelenta pentru clienti.
In plus, scorul CSAT motiveaza echipa care ofera suport prin evidentierea impactului direct al eforturilor lor asupra satisfactiei clientilor.

3

Instrument de fidelizare a clientilor

Sondajele CSAT pot fi implementate ori de cate ori doriti sa masurati gradul de satisfactie al clientilor (in procesul de vanzare, dupa plasarea unei comenzi, dupa rezolvarea unei solicitari de servicii sau chiar la un serviciu info-line, etc.).
Atragerea clintilor noi poate sa fie uneori un proces facil, dar sustenabilitatea afacerii dvs. va fi afectata daca acestia nu se simt ascultati si se indreapta spre concurenta.

Doriti sa imbunatatiti experienta clientilor dumneavoastra?