Solutii de asistenta premium
In mediul digital, clientii beneficiaza de asistenta mai mult decat prin traditional canal telefonic Un centru de contact va oferi tot sprijinul necesar, intr-o structura moderna dezvoltata pe mai multe canale.
1
De ce Valoris?
Echipa noastra este pregatita sa interactioneze cu clientii dumneavoastra, intrucat putem gestiona proiecte mari de inbound si outbound, cu o abordare multichannel si indicatori de inalta calitate. Putem prelua toate interactiunile dumneavoastra sau doar overflow-ul, fara a interveni in procesele curente.
Fiind profesionisti in procese de externalizare, oferim o gama larga de servicii multilingivstice pentru clientii din intreaga lume.
2
Solutii integrate.
Oferim mai mult decat un serviciu de contact center. Cu o solutie integrata de software si hardware, implementam servicii complete, potrivite pentru afacerea dumneavoastra. Veti utiliza platformele noastre sigure, stabile si solutiile premium pe care le dezvoltam.
3
Parteneriat de incredere.
O abordare flexibila, angajati pasionati, clienti care sunt alaturi de noi de mai bine de 10 ani, acestea sunt doar cateva motive pentru a deveni partenerul nostru de afaceri.