Skip to content

Contact Center

Solutii de asistenta premium

In mediul digital, clientii beneficiaza de asistenta mai mult decat prin traditional canal telefonic  Un centru de contact va oferi tot sprijinul necesar, intr-o structura moderna dezvoltata pe mai multe canale.

Oferim solutii 24/7multilingvisticesi multi-canal.
Oferim solutii 24/7
multilingvistice
si multi-canal.
Prin telefon, email,SMS, chat live, social media, video live.
Prin telefon, email,
SMS, chat live, social media, video live.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
Experienta dovedita in gestionarea clientilor B2B, B2C sau Corporate.
GDPR compliance.Datele dvs. nu vorparasi UE.
GDPR compliance.
Datele dvs. nu vor
parasi UE.
1

De ce Valoris?

Echipa noastra este pregatita sa interactioneze cu clientii dumneavoastra, intrucat putem gestiona proiecte mari de inbound si outbound, cu o abordare multichannel si indicatori de inalta calitate. Putem prelua toate interactiunile dumneavoastra sau doar overflow-ul, fara a interveni in procesele curente.
Fiind profesionisti in procese de externalizare, oferim o gama larga de servicii multilingivstice pentru clientii din intreaga lume.

2

Solutii integrate.

Oferim mai mult decat un serviciu de contact center. Cu o solutie integrata de software si hardware, implementam servicii complete, potrivite pentru afacerea dumneavoastra. Veti utiliza platformele noastre sigure, stabile si solutiile premium pe care le dezvoltam.

3

Parteneriat de incredere.

O abordare flexibila, angajati pasionati, clienti care sunt alaturi de noi de mai bine de 10 ani, acestea sunt doar cateva motive pentru a deveni partenerul nostru de afaceri.

Cautati un contact center profesionist?