Ne mândrim cu membrii echipei Valoris, cu profesionalismul și dedicarea lor, și ne face plăcere să vă prezentăm, în perioada care urmează, câțiva colegi și colege pentru care Valoris reprezintă primul loc de muncă. Începem cu Anca, ea și-a început cariera alături de Valoris și se numără printre membrii esențiali ai comunității noastre. Cu multă pasiune pentru ceea ce face, Anca ne inspiră în fiecare zi prin implicarea ei.
Anul trecut, munca și efortul i-au fost recunoscute în cadrul Romanian Contact Center Awards, fiind desemnată Best Team Manager – un premiu pe deplin meritat!
Suntem mândri să o avem alături și îi dorim mult succes în continuare! 🌟
1. Spune-ne un lucru pe care, dacă l-ai fi știut în prima zi de lucru, ți-ar fi făcut totul mai ușor?
Un lucru care mi-ar fi făcut totul mai ușor în prima zi de lucru ar fi fost să știu că întrebările nu sunt doar acceptate, ci încurajate. Când ai nelămuriri sau nu ești sigur de ceva, nu te simți judecat. Mai mult decât atât, oamenii sunt aici pentru a te ghida și a te sprijini, iar asta mi-ar fi dat mult mai multă încredere din prima.
2. Dacă pentru o zi ai putea să schimbi rolul cu o altă persoană de la Valoris, ce ai face și de ce?
Dacă aș putea să schimb rolul pentru o zi, aș alege să fiu într-o poziție de conducere. M-aș bucura să înțeleg mai bine cum se face gestionarea unei echipe mari și a responsabilităților care vin odată cu acest rol. Aș dori să văd cum se iau deciziile mari, cum se motivează oamenii și ce provocări aduce acest rol.
3. Ai învățat ceva nou sau surprinzător despre tine de când ai început să lucrezi la Valoris? Ce?
Am învățat multe despre mine de când lucrez la Valoris, dar cel mai surprinzător lucru a fost să descopăr cât de mult îmi place să lucrez în echipă și să am un impact asupra celor din jur. Am învățat că pot să fiu răbdătoare, că pot să motivez și să fiu acolo pentru oameni. Aceste abilități nu le aveam la început și sunt recunoscătoare pentru oportunitatea de a le dezvolta.
4. Ce ai spune cuiva care ezită să aplice la un job în customer service?
Dacă cineva ezită să aplice la un job în customer service, i-aș spune să încerce. Deși poate părea dificil la început, este o oportunitate excelentă de a învăța să comunici eficient, să fii empatic și să îți îmbunătățești abilitățile de rezolvare a problemelor. De asemenea, este un domeniu în care poți să crești rapid și să înveți multe lucruri noi, atât profesional cât și personal.
5. Dacă ar trebui să descrii energia ta la Valoris în trei emoji-uri, care ar fi acelea?
💼 – Profesionalism, muncă dedicată
🤝 – Colaborare, echipă
🌟 – Creștere, succes și evoluție continuă
Anca este una dintre persoanele care contribuie la consolidarea Comunitatii Valoris, un mediu de lucru in care fiecare coleg beneficiaza de sprijin din partea celorlalti si are ocazia sa se dezvolte. Daca iti doresti sa faci parte din Comunitatea noastra, consulta oportunitatile de angajare disponibile acum: https://www.valoris.ro/cariere.html