Parteneriatul strategic reprezinta pentru companiile BPO unul dintre cele mai importante obiective in relatia cu partenerii de business. Spre deosebire de clasicul parteneriat furnizor-client, parteneriatul strategic urmareste o relatie pe termen lung prin setarea unor obiective si indeplinirea acestora conform procedurilor stabilite de comun acord.
Iata de ce furnizorul tau de solutii BPO ar trebui sa fie partener strategic al companiei tale:
- Atunci cand doua entitati incheie un parteneriat strategic, furnizorul de servicii devine esential pentru compania care are nevoie de solutii specializate. Acest lucru iti ofera un avantaj competitiv, deoarece utilizeaza cele mai bune strategii in ceea ce priveste solutiile de customer experience, in timp ce tu ramai concentrat pe activitatile de baza. O companie de BPO va utiliza cele mai potrivite resurse astfel incat gradul de satisfactie al clientilor sa creasca, va implementa cele mai noi tehnologii si va monitoriza permanent serviciile oferite, pentru a se asigura ca activitatea se desfasoara conform planului stabilit de comun acord.
- Alegerea unei companii de BPO potrivite, cu care poti avea o relatie pe termen lung, te ajuta sa optimizezi costurile operationale, iar serviciile de care vei beneficia sa fie de o calitate foarte buna. Cu ajutorul unui partener potrivit, te poti concentra pe activitatile tale de baza si poti lasa cu incredere partea de customer support in mainile specialistilor. In timp, nu numai ca vei economisi, dar vei putea crea noi strategii de a atrage clienti.
- Vei avea parte de o viziune fresh si inovatoare asupra serviciilor de customer support. Un partener BPO va face tot posibilul sa inteleaga brandul tau, modul de comunicare, serviciile si produsele oferite, astfel incat sa vina cu cele mai bune strategii pentru clientii finali. Vei primi in mod constant idei pentru imbunatatirea serviciilor tale si vei observa o atitudine proactiva din partea frunizorului de solutii BPO.
- Loializarea clientilor existenti este un plus adus de parteneriatele strategice, deoarece o relatie pe termen lung cu o companie de externalizare ofera clientilor o experienta de calitate. Clientii care nu sunt multumiti de serviciile de support sunt dispusi sa nu mai utilizeze serviciile/produsele brandului respectiv si, tocmai de aceea, este important ca acestea sa fie oferite in mod profesionist.
Calitatea, flexibilitatea si securitatea informatiilor sunt cele mai importante avantaje pe care Valoris le respecta in relatiile de business. Ne asiguram intotdeauna de calitatea serviciilor oferite, de aceea monitorizam permanent activitatea, analizam cu atentie interactiunile si punem la dispozitie partenerilor nostri cele mai bune resurse, atat umane, cat si tehnologice.
Suntem deschisi la propunerile clientilor nostri si facem tot posibilul ca ideile lor sa devina obiectivele noastre. In domeniul BPO, flexibilitatea este cheia pentru o relatie pe termen lung. Securitatea reprezinta, de asemenea, un punct important pentru noi, deoarece vrem sa ne asiguram ca riscurile de orice fel sunt minimizate. Oferim securitate fizica si cibernetica prin cele mai bune metode. Ne asiguram ca toti angajatii nostri sunt instruiti in ceea ce priveste modul de lucru si importanta datelor si ca toate procedurile sunt respectate.
De 16 ani oferim garantia ca obiectivele partenerilor nostri sunt indeplinite, pentru ca livram intotdeauna cele mai bune rezultate.
Parteneriatul strategic necesita comunicare cat mai deschisa, onestitate si flexibilitate de ambele parti. Cere astazi o oferta pentru afacerea ta, iar unul dintre specialistii nostri va veni cu cea mai buna solutie.