In zilele noastre, companiile isi pot oferi serviciile sau produsele catre consumatorii din toata lumea. Este un avantaj provenit din resursele tehnologice pe care le avem acum la dispozitie. Atunci cand o companie are acoperire la nivel international, fie ca este vorba despre cateva tari, unul sau mai multe continente, strategia de customer service trebuie adaptata diferitelor piete in care business-ul activeaza, tocmai de asta, oferirea de servicii multilingual este un factor foarte important.
Un prim pas il reprezinta oferirea de servicii multilingual, prin care procesul de cumparare devine mai eficient. Atunci cand cumparatorii au posibilitatea sa primeasca informatii in limba natala, sansele ca ei sa devina clienti loiali si sa recomande produsul sau serviciul cresc considerabil.
De ce este important sa investesti in servicii multilingual? Noi am identificat o parte dintre beneficii:
1. Obtii incredere si loialitate
Asa cum spuneam mai devreme, unul dintre cele mai importante beneficii este loializarea clientilor actuali. Consumatorii sunt predispusi sa achizitioneze si sa recomande un produs sau serviciu daca asistenta oferita de producator este in limba materna. Fie ca au nevoie de verificarea unei comenzi, anularea acesteia sau chiar o reclamatie, fiecare consumator doreste sa comunice cat mai usor cu reprezentantii companiei. Daca la celalalt capat, persoana respectiva vorbeste limba sa, clientul cu siguranta va aprecia mai mult aceasta interactiune. Lipsa posibilitatii de a comunica cu cineva in limba natala poate duce la un sentiment neplacut, de nesiguranta si o experienta pe masura, indiferent de calitatea produsului/serviciului sau de cat de pregatit este agentul.
Ofera clientilor un sprijin real prin intermediul serviciilor de customer care multilingual. Astfel, vei elimina riscurile unei comunicari defectuoase, iar increderea in compania ta va creste.
2. Ai un avantaj competitiv
Pe langa beneficiile oferite clientilor, multilingual customer service iti poate aduce si un avantaj fata de competitorii tai. De multe ori, decizia de achizitie este emotionala si nu rationala, iar experienta cu serviciul de customer care poate fi decisiva . Asadar, serviciul de asistenta ne influenteaza de cele mai multe ori deciziile. Investitia in servicii multilingual iti ofera un avantaj major, deoarece creeaza o experienta mai placuta clientului atunci cand are posibilitatea sa aleaga limba in care va interactiona cu reprezentantii companiei tale.
3. Iti poti creste vanzarile
Cu ajutorul acestor servicii, iti poti extinde afacerea si in alte tari. Un aspect important va fi comunicarea cu publicul tinta din zonele noi pe care doresti sa le accesezi, de aceea vei avea nevoie de un serviciu de asistenta multilingual. Acesta va contribui la cresterea numarului de clienti si totodata a vanzarilor.
Angajatii care ofera servicii in mai multe limbi pot promova produsele si serviciile mai bine, astfel incat clientul sa aiba mai multa incredere in companie.
4. Obtii mai multa productivitate si eficienta
Cu ajutorul multilingual customer service, poti reduce timpul de asteptare si timpul petrecut in apel si astfel sa eficientizezi activitatea. Cu cat bariera lingvistica este mai mica, cu atat productivitatea din departamentul de customer care va creste. De asemenea, pe langa comunicarea telefonica, poti optimiza si informatiile prezente pe website sau poti oferi servicii de chat in alte limbi.
Serviciul multilingual este totodata si un factor decisiv in telemarketing sau promovarea produselor companiei, clientii avand sanse mai mari sa achizitioneze ceva daca inteleg pe deplin toate functiile produsului/serviciului. De fiecare data cand un produs va fi prezentat in limba natala, consumatorul va acorda mai multa atentie informatiilor prezentate de agent.
Alege solutiile Valoris Center de multilingual customer service!
Am prezentat doar o parte dintre beneficiile pe care le poti obtine in urma serviciilor de customer care multilingual. Pentru o intelegere mai detaliata a beneficiilor si pentru o oferta personalizata, ne puteti contacta chiar acum. Valoris este in topul firmelor de BPO de pe piata romaneasca si ofera servicii de contact center in peste 9 limbi. Va recomandam sa consultati lista noastra de solutii si sa programati o intalnire cu unul dintre expertii nostri.