Pentru al doilea an la rand, participam la una dintre cele mai importante competitii de customer service din Europa. European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) reprezinta ocazia ideala pentru companiile din industria de Customer Care sa isi prezinte evolutia, rezultatele obtinute si gradul de profesionalism de care dau dovada atat in relatiile cu partenerii, cat si cu angajatii si societatea.
„ECCCSA reprezinta pentru noi un motiv sa analizam toate initiativele si rezultatele noastre, iar faptul ca am ajuns din nou in finala, de data aceasta la 6 categorii, ne demonstreaza ca evoluam in fiecare an si impreuna devenim mai buni. Valoris inseamna inovatie, profesionalism si spirit de echipa.”, spune Cristina Man, Director General Valoris Center.
Alaturi de colegii nostri, suntem finalisti la editia ECCCSA 2022, la urmatoarele 6 categorii:
-
Outsourced Contact Centre of the Year
Este o categorie in care sunt premiate companiile de contact center pentru performantele lor operationale, dar si pentru dedicarea oferita membrilor din colectiv.
-
Best Customer Experience
Experienta clientilor vizavi de un produs sau serviciu este cel mai important element din domeniul de Customer Care. In aceasta categorie sunt premiate excelenta in customer experience, inovatia si profesionalismul.
La Valoris Center ne bazam in primul rand pe calitate si pe imbunatatirea rezultatelor in mod constant.
-
Best Customer Experience Redesign
Profesionistii Valoris fac eforturi pentru regandirea si redefinirea strategiei de customer service in beneficiul partenerilor cu care lucram.
De-a lungul timpului, am ajutat fie la imbunatatirea procedurilor de lucru ale partenerilor, in ceea ce priveste serviciul de clienti, cat si la dezvoltarea unor departamente de customer service de la zero.
-
Best Flexible Working Approach
La aceasta categorie sunt premiate companiile care au in planul de dezvoltare bunastarea angajatilor si adaptarea la nevoile actuale ale fortei de munca.
Flexibilitatea ne-a caracterizat intotdeauna, atat in relatia cu partenerii nostri, cat si in cea cu angajatii. Am reusit sa cream un mediu de lucru echilibrat si flexibil, in care modelul de lucru hibrid ajuta clientii si angajatii in aceeasi masura.
-
Best Large Customer Service Team
Aceasta categorie premiaza echipele de contact center care au obtinut rezultate excelente, care pun in centrul interactiunilor experienta clientilor si care reusesc sa aduca beneficii companiei in care lucreaza.
Echipa Valoris care participa la aceasta categorie poate fi definita prin trei cuvinte: profesionalism, pasiune, dedicare. Colegii nostri asigura suport tehnic 24/7, pe mai multe canale de comunicare, pentru clientii finali. Ei sunt uniti de dorinta de a fi cei mai buni.
-
Giving Something Back
Giving Something Back promoveaza responsabilitatea organizatiilor fata de societate. In cadrul acestei categorii sunt premiate companiile care au demonstrat un impact real in comunitatile din care fac parte.
La Valoris punem pret atat pe comunitatea formata in interiorul companiei, cat si pe comunitatea locala, unde oamenii mai putin norocosi au nevoie de ajutorul nostru. Am fost mereu alaturi de copiii din centrele de plasament din Sectorul 3 si vom continua sa-i ajutam cu resursele de care dispunem.
***
De-a lungul celor 16 ani de la infiintare, Valoris Center a furnizat solutii profesionale pentru clientii sai, bazate pe experienta, excelenta, devotament si grija fata de comunitatea locala.
Pentru echipa Valoris, recunoasterea primita in cadrul mai multor categorii din domeniul BPO inseamna progres si ne onoreaza. Am muncit impreuna pentru a ajunge la aceste rezultate si tot impreuna vom evolua! #ValorisCommunity
Suntem nerabdatori sa aflam rezultatele finale ale competitiei ECCCSA, la gala desfasurata in data de 22 noiembrie 2022.