De-a lungul timpului, cel mai avantajos mod de promovare a fost chiar consumatorul in sine. Daca un consumator este multumit de serviciile/produsele pe care le oferi, sunt multe sanse ca acesta sa povesteasca si altor persoane despre experienta avuta. De asemenea, acelasi lucru se poate intampla si in cazul unei experiente mai putin placute. Acest obicei a fost denumit “word-of-mouth” sau, in cazul erei digitale in care ne aflam, “electronic-word-of-mouth”, sau e-WOM. Serviciile de customer care au un impact important pentru imaginea oricarei companii.
Experienta pe care consumatorul o are cu compania ta conteaza la fel de mult ca produsul sau serviciul pe care il oferi. Cum te poate ajuta un serviciu de relatii cu clientii sa obtii cele mai bune rezultate de marketing prin word-of-mouth? Iata principalele motive pentru care serviciile excelente de customer care te pot ajuta, dar si cum poti ajunge la nivelul asteptarilor clientilor, astfel incat sa obtii evaluari pozitive din partea clientilor:
-
Fii mereu disponibil
Ofera servicii de asistenta 24/7 pentru clientii tai, astfel incat acestia sa aiba siguranta ca pot beneficia oricand de suport. Clientii vor aprecia ca au optat pentru o companie mereu disponibila si pregatita sa ii ajute in diversele situatii pe care le pot intampina. Externalizarea acestor servicii catre entitati specializate eficientizeaza timpul si comunicarea dintre companie si client. De asemenea, sa angajezi un furnizor de servicii de customer care extern te poate ajuta sa reduci costurile, livrand in acelasi timp servicii de cea mai inalta calitate. Valoris ofera o gama larga de servicii din domeniul relatiilor cu clientii, agenti instruiti in comunicare si specializati pe mai multe limbi straine.
-
Colecteaza feedback
Sa fii disponibil inseamna totodata sa tii cont de parerile clientilor tai si sa iti imbunatatesti serviciile in mod constant. Este important ca, dupa fiecare interactiune cu un agent specializat in customer care, clientul sa aiba posibilitatea sa evalueze interactiunea, astfel incat sa ai o evidenta a lucrurilor ce trebuie imbunatatite. De asemenea, este important sa ceri feedback si cu privire la produsul/serviciul in sine, pentru a cunoaste cat mai bine nevoile clientilor tai si pentru a veni in intampinarea acestora cu cele mai bune solutii sau actualizari.
-
Fii prezent pe toate canalele de comunicare
Ofera clientilor posibilitatea de a te contacta prin diverse metode si nu doar prin telefon. Astfel, vei evita un timp mare de asteptare, ce poate insemna o experienta neplacuta pentru client. Pentru a fi cat mai eficient, poti utiliza servicii de telefon, chat si e-mail. De cele mai multe ori, un furnizor specializat in servicii de externalizare iti poate oferi solutii personalizate pentru nevoile tale. Totodata, acesta iti poate pune la dispozitie mai multe canale de comunicare pentru ca tu sa fii in contact cu clientii tai de fiecare data cand acestia au nevoie. Serviciile oferite prin intermediul mai multor canale de comunicare stabilesc relatii pe termen lung intre consumator si companie, ajuta la loializarea clientilor actuali si imbunatatesc imaginea companiei.
Investitia in servicii de customer care conduce la o experienta placuta pentru consumatori. Aceasta ajuta la retentie si poate chiar sa aduca clienti noi datorita review-urilor favorabile pe care actualii consumatori le-au impartasit cu cei din mediul online sau offline.
Avand in vedere rapiditatea cu care circula informatiile in mediul online, trebuie sa iei in considerare ca un review impartasit pe retelele de socializare are un impact foarte mare asupra audientei. Mai mult decat atat, majoritatea utilizatorilor exprima o tendinta de a impartasi experienta cu ceilalti mai ales cand aceasta nu a fost conform asteptarilor. Un serviciu de contact center oferit de specialisti poate avea un impact major asupra imaginii unei companii.
Consulta lista noastra de solutii si completeaza formularul pentru a obtine o oferta personalizata pentru nevoile companiei tale!