Companiile apeleaza la furnizori specializati pentru servicii de contact center, deoarece acestia ofera disponibilitate 24/7, asistenta profesionala pentru clienti si scalabilitate. Toate acestea cu tarife avantajoase, care permit companiilor sa se concentreze asupra competentelor lor de baza, pastrand in acelasi timp o imagine profesionala in fata clientilor. Companiile de contact center minimizeaza procentul apelurilor pierdute, gestioneaza cu profesionalism situatiile de urgenta sau perioadele cu volume marite si ofera asistenta multilingvistica.
Exista multe companii care ofera acest tip de servicii, dar echipa Valoris Center este considerata una dintre cele mai bune de pe piata la momentul actual! Colaboram cu clienti din intreaga lume si oferim cele mai bune servicii in functie de cerintele acestora, de intervalul orar specificat si de limbile vorbite, dintre care mentionam: engleza, franceza, spaniola, italiana, germana, maghiara, bulgara, rusa, sarba, romana si slovena.
Ne dorim constant sa ne consolidam locul in industrie, iar astazi ne bucuram sa anuntam cel mai recent premiu obtinut de compania noastra! Valoris Center se afla printre companiile de top care ofera servicii de contact center de pe platforma Clutch. Este o distinctie care ne bucura si pe care o dedicam echipei Valoris.
Pentru cei care nu sunt familiarizati, Clutch este o platforma online din Washington, DC, angajata sa ajute companiile din intreaga lume sa identifice si sa se conecteze cu furnizorii de servicii de care au nevoie pentru a-si atinge obiectivele.
Multumim echipei Clutch pentru ca au inclus Valoris in acest top. Iata cateva recenzii de pe profilul nostru:
„Valoris a fost intotdeauna un partener flexibil, adaptandu-se nevoilor noastre, mai ales atunci cand ne-am confruntat cu perioade incarcate sau cerinte speciale in ceea ce priveste serviciul nostru. Sunt proactivi si ofera rapoarte cuprinzatoare; reactioneaza rapid ori de cate ori este nevoie si trateaza eficient situatiile neplanificate.” Oleg Mironov, Customer Services & Support Manager la KYOCERA
„90% dintre clienti primesc un apel in 15 minute de la trimiterea formularului, ceea ce este esential. Mai mult, Valoris are standarde de inalta calitate pentru serviciul outbound, iar agentii sunt instruiti si testati corespunzator. Apreciem ca Valoris s-a adaptat caracteristicilor din industrie si a reusit sa se afunde in lucruri mai specifice; sunt, de asemenea, flexibili si orientati spre rezultate.” Andrei Paraschiv, CRM Lead la Toyota Romania
Contacteaza-ne! Suntem mereu deschisi catre noi provocari!