Aflati perceptia reala a clientilor dumneavoastra!
Cu ajutorul serviciului Survey puteti afla periodic parerea clientilor dumneavoastra despre usurinta achizitiei, calitatea si valoarea serviciilor oferite, promptitudinea vanzarii, responsivitatea personalului si intelegerea si rezolvarea problemelor acestora.
Contributia Valoris
Studiile eficiente despre satisfactia clientilor masoara perceptia acestora despre cat de bine o companie aduce factori si dimensiuni de succes in relatia cu clientii sai. Acesti factori se refera la usurinta achizitiei, perceptia calitatii si valorii, promptitudinea vanzarii, responsivitatea personalului si intelegerea si rezolvarea problemelor clientului.
Dimensiunile de succes sunt trasate de rezultatele cantitative, a caror interpretare dau o imagine globala privind perceptia reala a clientilor asupra calitatii produselor si serviciilor companiei.
Serviciul Telephone Survey este o metoda eficienta de masurare a satisfactiei clientilor care au beneficiat de interactiuni intr-unul din procesele companiei dumneavoastra (achizitie, servicii, post-achizitie, etc). Informatiile pot fi stocate intr-o varietate de formate (csv, xls, word, pdf, etc) si adaptate astfel incat dumneavoastra sa puteti analiza rezultatele si identifica tendintele pietei in timp scurt.
Pentru ca sustinem eficienta si rentabilitatea fiecarui proiect, campaniile Valoris pot rula in sistem de lucru partajat sau dedicat, in functie de complexitate si volum, pentru eficientizarea costurilor si cresterea profitabilitatii. Echipele dedicate se adreseaza proiectelor cu capacitate mare de absortie si volum intens de activitate, in timp ce in sistemul de lucru partajat agentii gestioneaza concomitent mai multe proiecte cu volume de activitate reduse si fluctuante.