Skip to content

Cum poti sa te dezvolti profesional intr-un call center chiar si fara experienta anterioara

Un job in call center poate reprezenta un fundament solid pentru viitoarea ta cariera. Pana la urma, cine nu si-ar dori sa lucreze intr-un loc in care este apreciat, inconjurat de oameni cu o atitudine pozitiva si unde sa aiba posibilitatea de a se dezvolta profesional?  Dar ce inseamna de fapt call center-ul? Este o companie care ofera servicii de client service prin intermediul telefonului si nu numai. Iar pentru ca fundamentul acestui tip de business il reprezinta oamenii, intr-un call center ai posibilitatea de a-ti dezvolta abilitatile si de a creste profesional.

Daca nu stii sigur daca un job in call center este potrivit pentru tine, ca sa te convingi tot ce trebuie sa faci este sa raspunzi la urmatoarele intrebari:

  • Detii abilitati de comunicare si reusesti sa te faci inteles usor?
  • Ai incredere in tine si o atitudine plina de entuziasm?
  • Doresti sa iti construiesti o cariera?
  • Relationezi usor, esti persuasiv si ai calitati de lider?
  • Pui accent pe abilitatile tale de comunicare pentru a-ti indeplini scopurile?

Daca ai raspuns cu „da” la majoritatea intrebarilor, inseamna ca ai toate sansele sa-ti incepi cu brio parcursul profesional pornind dintr-un call center. Toate aceste abilitati te vor ajuta nu numai sa ai rezultate profesionale excelente, ci si sa iti pui bazele unei cariere de succes. In plus, lucrand in call center iti vei antrena abilitatile astfel incat sa devii din ce in ce mai productiv.

Un job in call center este ideal in cazul in care nu ai experienta de munca sau daca esti la inceput de drum. Lucrand in acest domeniu te vei responsabiliza si vei invata cum sa fii eficient, vei afla cum sa interactionezi cu clientii si vei fi pregatit pentru eventualele job-uri din domeniul vanzarilor.  In plus, sansele de a promova sunt foarte mari. Daca esti perseverent, ambitios si dai dovada de implicare, poti aplica pentru pozitiile de supervisor sau chiar de manager!