Skip to content

WhatsApp – un nou canal de customer service

In ultimii ani, WhatsApp a devenit un canal de comunicare foarte util in domeniul customer service pentru mii de companii. Motivul este cat se poate de simplu: este nevoie sa fii mereu prezent acolo unde este clientul, de aceea WhatsApp este un canal numai bun de utilizat ca sa ajungem mai usor la clientii nostri.

De ce multe companii aleg sa utilizeze WhatsApp ca mijloc de comunicare cu clientii lor? Pentru ca, prin intermediul aplicatiei, ei ofera asistenta imediata, intr-un timp foarte scurt, alaturi de flexibilitate si un mediu foarte sigur de comunicare.

Iata cateva modalitati prin care se poate utiliza WhatsApp in customer service:

  1. Statusul comenzilor este comunicat clientilor în timp real

Cu ajutorul acestui instrument de comunicare, pentru business-urile de e-commerce si nu numai, clientii pot primi notificari de confirmare a comenzilor, modalitati de tracking si update-uri referitoare la comenzi.

  1. Rezervarile online sunt gestionate mult mai simplu

Pentru rezervari si programari, WhatsApp poate actiona ca un hub central pentru trimiterea si stocarea confirmarilor, actualizarilor si documentelor de calatorie. De asemenea, se poate oferi suport pentru intrebari legate de rezervare si se proceseaza solicitari, modificari, upgrade-uri si anulari.

  1. Companiile pastreaza contactul cu clientul si după vanzare

WhatsApp este o modalitate excelenta de a ramane in contact cu clientii odata ce acestia au finalizat o achizitie. De exemplu, se poate folosi istoricul comenzilor pentru a trimite mesaje proactive si recomandari personalizate pentru potentiale oportunitati de upsell sau cross-sell.

  1. Asistenta facilitata de AI

In domeniul customer service, WhatsApp poate fi automatizat, astfel incat sa raspunda automat solicitarilor, pana la contactul live cu un agent.

  1. Feedback-ul de la clienti este colectat mai usor

WhatsApp este un mediu propice pentru trimiterea sondajelor referitoare la gradul de satisfactie al clientului. Este un instrument intuitiv, iar datele pot fi colectate cu usurinta.

Mai mult, WhatsApp este un canal eficient pentru comunicarea cu clientii. Potrivit Facebook, peste 100 de miliarde de mesaje sunt trimise zilnic si peste doua miliarde de minute sunt utilizate in timpul apelurilor vocale si video pe WhatsApp in fiecare zi.

 

Cu o acoperire atat de mare, utilizarea WhatsApp pentru customer service ne ajuta sa pastram relatii de lunga durata cu clientii nostri.

Cu ajutorul WhatsApp Business, companiile comunica usor cu clientii, avand la dispozitie instrumente care le permit sa automatizeze, sa organizeze si sa trimita rapid mesaje.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *