Skip to content

Cum sa mentinem calitatea serviciilor de contact center in 2024

Unul dintre cele mai esentiale aspecte in domeniul de contact center este sa oferim servicii de calitate clientilor nostri.

,,Avem standarde inalte” este una dintre valorile companiei Valoris Center, datorită careia ne setam intotdeauna obiective ambitioase, astfel incat clientii Valoris sa se bucure de rezultate care le depasesc asteptarile.

In 2024 ne propunem sa oferim in continuare experiente excelente clientilor nostri, prin intermediul echipei noastre de profesionisti. Daca esti la inceput de cariera si iti doresti un rol in customer service, venim cu cateva sfaturi care te vor ajuta sa iti perfectionezi abilitatile:

  • Personalizeaza fiecare interactiune

Un aspect important pentru a oferi o experienta placuta persoanei cu care interactionezi reprezinta personalizarea convorbirii. Foloseste numele persoanei de mai multe ori intr-o conversatie astfel incat sa construiesti incredere si o atmosfera relaxanta. Persoana cu care discuti se va simti in largul ei, iar tie iti recomandam sa folosesti o voce vioaie si sa iti adaptezi mesajul in functie de nevoile clientului.

  • Comunica intotdeauna clar si empatic

Cu totii ne dorim ca atunci cand avem o problema sa o rezolvam cat mai repede. Asa ca, pune intrebari relevante clientului/clientei si fii atent/a la detaliile pe care ti le transmite pentru a oferi solutia optima. Ofera-i raspunsuri clare, pe intelesul sau si nu uita sa fii empatic/a!

  • Concentreaza-te pe feedback-ul primit de la clienti

Feedback-ul pe care il primim in urma interactiunii este unul deosebit de important. Cum facem sa primim feedback-ul din partea clientilor? Trimitem sondaje prin e-mail sau le transmitem telefonic, iar mai apoi analizam raspunsurile primite cu scopul de a ne perfectiona serviciile.

  • Imbunatateste-ti continuu abilitatile

Este important ca tu in calitate de agent sa nu te opresti niciodata din a invata. Natura umana se schimba constant, iar ceea ce se potriveste pentru un client este posibil sa nu se potriveasca pentru altul. De aceea, participarea la training-uri sau cursuri de specializare ne ajuta sa ramanem  la curent cu noi strategii si metode.

  • Redu timpul de asteptare

Nimanui nu-i place sa astepte prea mult. Este important sa preluam apelurile in cateva secunde pentru a nu risca sa pierdem clientul. De aceea, avem la dispozitie softuri specializate si tehnologie care ne usureaza munca.

 

Vrei sa lucrezi in contact center si consideri ca aceste sfaturi te-au ajutat? Te asteptam pe pagina noastra de cariere sa aplici la un job pe placul tau!