Inca din 2020 s-a resimtit o schimbare in comportamentul consumatorilor. Datorita evolutiei tehnologice si rapiditatii proceselor, clientii opteaza pentru o experienta mai buna. Chiar daca sunt nevoiti sa plateasca mai mult, acestia sunt dispusi sa o faca. Customer experience devine unul dintre cei mai importanti factori pe care consumatorii ii au in vedere in zilele noastre.
Daca pana acum cel mai mult contau pretul sau functiile produsului/serviciului, studiile demonstreaza ca experienta clientilor este cea care va ocupa principalul loc in mintea consumatorilor.
Clientii sunt tot mai atenti la achizitiile lor, in ultimii ani. De asemenea, au un grad de toleranta mai scazut atunci cand seviciile nu se ridica la asteptarile lor.
Iata care sunt cele mai importante 8 statisitici despre customer experience, pe care sa le ai in vedere in setarea strategiei de customer support:
Customer experience este astazi un diferentiator in piata si un factor primordial in dezvoltarea unei companii. De aceea, serviciul de customer support reprezinta un pion principal in relatia de lunga durata cu clientii oricarei companii.
Daca vrei sa vezi solutiile noastre pentru customer support sau vrei sa vorbesti cu specialistii nostri despre business-ul tau, da-ne de veste!