Lumea call-center-ului este plina de provocari. Insa, odata prins in valtoare, cu greu mai iesi. Si daca, intr-un final o vei face, momentele si amintirile legate de acest loc de munca vor fi de nepretuit.
Invatam in fiecare zi cum sa fim mai buni, cum sa ne depasim limitele astfel incat sa fim mereu mandri de ceea ce realizam. Ne bucuram de un mediu de lucru placut si tanar, organizam periodic evenimente si concursuri, ne dezvoltam abilitatile de comunicare si dobandim o valoroasa experienta profesionala. Ne dorim o cariera de succes si facem training-uri de specialitate care sa ofere valoare angajatului si oportunitatea de a se dezvolta pe plan profesional. Dintre acestea, cele care au cea mai mare importanta in domeniul in care noi activam sunt:
- Comunicarea si intelegerea in profunzime a acestui proces.
- Comunicarea prin telefon – Care este specificul acesteia?
- Orientarea in cariera.
- Tehnica de captare a atentiei.
- Motivatia si automotivatia.
- Rolul feed-back-ului in implicarea angajatului..
- Role-play-ul si analiza mecanismelor de reactie.
Fiecare training prezinta o structura modulara si este foarte flexibil. Ele variaza in functie de proiectul pe care lucrezi, de specificul activitatii, de adresabilitate. Calitatea si forta departamentului sau a companiei in care ne aflam este foarte importanta, asa ca punem foarte mult accentul pe oameni, dar si pe calitatea lor care, la randu-i, da valoare serviciilor noastre.