Pe data de 22 noiembrie a avut loc, la Londra, Gala de Premiere a competitiei internationale European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA). Peste 1200 de persoane din 32 de tari au participat la festivitate. In cadrul acesteia au fost premiate companii de top din industria de Customer Service din Europa.
In urma nominalizarilor de anul acesta, Valoris Center s-a aflat printre finalisti, la nu mai putin de sase categorii. La Gala de premiere am aflat cu bucurie ca suntem castigatori, astfel:
Bronz pentru Best Customer Experience
Am obtinut Bronz la cea mai importanta categorie din competitie: Best Customer Experience, in cadrul ECCCSA. Acest premiu reprezinta recunoasterea la nivel international a calitatii si profesionalismului care insotesc serviciile Valoris de mai bine de 16 ani.
Categoria “Best Customer experience” premiaza excelenta in customer service, inovatia si profesionalismul. Am participat la aceasta competitie cu unul dintre proiectele noastre de suflet. Este un parteneriat de lunga durata, unde ne-am straduit mereu sa oferim cea mai buna experienta clientilor finali ai partenerului nostru. Am ales sa punem mereu calitatea pe primul loc. Constant depunem toate eforturile necesare pentru a ne imbunatati rezultatele.
La Valoris, echipa noastra de profesionisti concepe si implementeaza solutii complete pentru parteneri. Ne bucuram ca realizarile noastre sunt acum recunoscute la nivel international. Daca vrei sa afli ce putem face pentru compania ta, completeaza formularul de contact de aici si haide sa stam de vorba!
Highly Commended pentru Best Flexible Working Approach și Giving Something Back
Tot in cadrul ECCCSA, Valoris a primit si doua distinctii Highly Commended, pentru categoriile Best Flexible Working Approach și Giving Something Back.
La categoria Best Flexible Working Approach au fost premiate companiile care au in planul de dezvoltare bunastarea angajatilor si adaptarea la nevoile actuale ale fortei de munca.
Flexibilitatea ne-a caracterizat intotdeauna, atat in relatia cu partenerii nostri, cat si in cea cu angajatii. Am reusit sa cream un mediu de lucru echilibrat si flexibil. Modelul de lucru hibrid ajuta clientii si angajatii in aceeasi masura.
Giving Something Back promoveaza responsabilitatea organizatiilor fata de societate. In cadrul acestei categorii au fost premiate companiile care au demonstrat un impact real in comunitatile din care fac parte.
La Valoris punem mereu pret pe comunitatea formata in interiorul companiei. In acelasi timp, atentia noastra este indreptata si spre comunitatea locala, unde cei mai putin norocosi au nevoie de ajutorul nostru. Am fost mereu alaturi de copiii din centrele de plasament din Sectorul 3 si vom continua sa-i ajutam cu resursele de care dispunem. Pentru a citi mai multe despre campania noastra de CSR, cu care am obtinut si distinctia Highly Commended, acceseaza acest link.
Rezultatele obținute la aceasta competitie sunt meritul intregii echipe Valoris. Felicitari tuturor pentru profesonalismul si dedicarea de care ati dat dovada in tot acest timp!
Suntem pregatiti pentru noi provocari si ne dorim sa obtinem si mai multe recunoasteri in anii ce vor urma!