Skip to content

Consultanta in Contact Center

Experienta acumulata de Valoris in domeniul activitatilor de contact center poate fi pusa la dispozitia companiilor care urmaresc sa dezvolte sau sa imbunatateasca in regim intern procesele de interactiune cu clientii.

Oferim intreaga paleta de servicii asociate activitatii de contact center, atat Inbound cat si Outbound si comunicam din anul 2006 cu clientii companiilor partenere prin telefon, email, chat sms si fax. De aceea, suntem in masura sa livram servicii de consultanta companiilor interesate de cresterea gradului de satisfactie a clientilor proprii.

Cei peste 45 de clienti din 10 industrii diferite din portofoliul nostru ne-au facut sa intelegem ca toate companiile si fiecare dintre clientii lor au particularitati care fac dificila implementarea unei strategii generale. Asadar, solutiile pe care le propunem sunt intotdeauna personalizate si tin cont de nevoile fiecarui client in parte, in functie de tipologia serviciului si de rezultatele urmarite.

In plus, in situatia in care compania dumneavoastra nu dispune inca de solutiile tehnice, putem furniza solutii software pentru managementul si raportarea activitatilor de contact center.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *