Contact Center

Prin intermediul Contact Center-ului Valoris, oferiti clientilor dumneavoastra cele mai bune servicii de suport, va asigurati de loialitatea acestora fata de brand si cresteti numarul de clienti. Intr-o economie in care zilnic apar noi provocari, iar serviciile cu valoare adaugata au devenit un must-have, noi va oferim avantajul competitiv de care aveti nevoie.



Servicii de Back-Office

Sarcinile administrative consuma mult timp si distrag atentia angajatilor dumneavoastra de la activitatile ce aduc plusvaloare companiei. Pentru ca ei sa se concentreze pe proiectele cu adevarat importante, Valoris preia aceste task-uri repetitive, furnizand partenerilor sai o gama ampla de servicii de back-office, incluzand activitatile de data entry si managementul documentelor. Astfel, reduceti costurile administrative si eficientizati activitatea intregii companii.


Servicii de Coaching

Fie ca va doriti sa treceti la urmatoarea etapa de dezvoltare a companiei sau cautati solutiile optime pentru depasirea obstacolelor care va tin pe loc, serviciile de business coaching oferite de Valoris va garanteaza sustinerea de care aveti nevoie pentru intelegerea profunda a limitelor actuale, gasirea solutiilor, resurselor si a uneltelor potrivite pentru crearea strategiei de dezvoltare si, poate cel mai important, pentru sustinerea ritmului necesar schimbarii.


Solutii SaaS


Virtual PBX

Centrala Telefonica
Solutia PBX oferita de Valoris este un sistem usor de utilizat si flexibil, pentru care veti avea nevoie fie doar de telefoane VoIP (terminale) sau de clienti Cisco IP Communicator (software) instalati pe calculatoare.
Beneficiati de un sistem complet cu functii multiple ce va permite sa eficientizati costurile de telefonie si personalizarea modului de preluare a apelurilor prin mesaje de intampinare.
De asemenea, veti primi sfaturi de specialitate pentru a implementa cele mai bune solutii de la specialistii nostri.


 

Call Center Virtual

Valoris va ofera o solutie de call center cost-effective ce va rentabilizeaza afacerea. Puteti angaja persoane calificate, de oriunde de pe glob, singura conditie fiind o conexiune la internet.
Beneficiati de costuri minime de implementare, plata flexibila, in sistem Pay as you GO, pe baza unui abonament lunar sau anual per statie de lucru.
Aditional, disponibilitatea de 99.70% a sistemelor asigura o rata maxima de raspuns pentru fiecare client.


 

Contact Center Virtual – pachet complet

Doriti o solutie de Contact Center completa care sa optimizeze activitatea companiei?

 

PBX Virtual

Solutia customizabila ce va permite sa eliminati costurile necesare intretinerii si gazduirii unui astfel de sistem si sa conectati telefoanele IP din locatii diferite intr-o singura retea.

Call Center Virtual

Instrumentele software Cisco pentru procesul de customer support asigura cresterea productivitatii prin acces facil la informatii si functii avansate de raportare si analiza adaptate business-ului.

Microsoft Dynamics CRM

Va ofera o viziune de ansamblu ce include atat rezultatele obtinute, cat si interactiunile dintre client si reprezentantii companiei dumneavoastra, asigurandu-va managementul clientilor si al lead-urilor.


Contacteaza-ne acum
Suntem mereu dornici de noi provocari