Skip to content

BPO – un motor de crestere in domeniul bancar

Solutii BPO pentru domeniul bancar

CLIENTUL

In urma cu 14 ani, una dintre companiile internationale de top care ofera servicii de finantare auto a decis sa externalizare operatiunile sale de asistenta clienti.
Derulam si in prezent un parteneriat alaturi de aceasta companie, deoarece am reusit sa construim un departament de suport de succes si de incredere.

SOLUTIA

Oferim o solutie multichannel, inbound si outbound prin intermediul careia oferim informatii clientilor despre serviciile bancare, facturare, imprumuturi, punem la dispozitie copii ale documentelor, formulare, preluam evenutalele reclamatii si gestionam campanii de informare si de constientizare.

REZULTATELE

Icon label
Rata de raspuns
Icon label
Scor de calitate
Icon label
CSAT

Experienta clientilor este recunoscuta ca un factor cheie de diferentiere in industria institutiilor financiare. In climatul financiar actual, unul deosebit de competitive, externalizarea serviciului de suport adresat clientilor este vazuta ca un instrument pentru imbunatatirea eficientei costurilor, ceea ce inseamna ca resursele pot fi alocate pentru a genera mai multa valoare in afaceri.

Aproape toate interactiunile sunt rezolvate in decurs de o jumatate de zi lucratoare. Cele mai mult dintre ele au de obicei nevoie de escaladare si necesita atentie deosebita. In industria bancara, este crucial sa poti sa oferi suport clientilor tai in aceeasi zi.

Masuram, de asemenea, satisfactia clientilor prin sondaje desfasuratea doua zi. Clientii sunt apelati de agenti care nu sunt implicati in interactiunile evaluate si care analizeaza experienta generala, satisfactia si disponibilitatea clientului de a recomanda banca.

Adaugarea sondajului de satisfactie la serviciile pe care le oferim confera perspective asupra satisfactiei clientilor si oportunitatilor de imbunatatire.