Skip to content

Solutia pentru imbunatatirea rapida a satisfactiei clientilor

Suport tehnic pentru un producator de solutii de securitate cibernetica

CLIENTUL

Clientul nostru este un producator global de solutii de securitate cibernetica, care avea nevoie de o solutie calitativa si competenta de suport tehnic first level, care sa fie complementara cu serviciile premium pe care le ofera clientilor din intreaga lume.

SOLUTIA

Am preluat rapid suportul tehnic de la un alt furnizor si am implementat o solutie de servicii multilingva, deservind clientii in spaniola, romana si engleza, 24/7, prin chat, telefon si email. Cu capacitatile noastre avansate, oferim servicii pentru clienti care nu sunt foarte priceputi in tehnologie, deoarece majoritatea sunt gospodarii si folosesc acest tip de software pentru prima data. Echipa noastra a lansat proiectul in mai putin de o luna, incepand cu interactiunile telefonice, urmate de chat si email.

REZULTATELE

Icon label
CSAT
Icon label
QA Score
Icon label
Rata de raspuns

Avand in vedere suportul si asistenta privind instalarea software-ului necesare clientilor, acest proiect prezinta un set unic de provocari. Echipa noastra livreaza acum un scor QA de 90%, oferind suport unui grup exigent de utilizatori finali. Cu o forta de munca calificata, am dezvoltat o solutie personalizata care gestioneaza in prezent peste 43.000 de interactiuni lunare, ajungand pana la 73.000 in sezonul de varf. Pentru acest proiect, am implementat solutii personalizate, deoarece clientii sunt localizati in diferite zone geografice si sociale. Echipa de management al proiectului are peste 10 ani de experienta in servicii BPO, cu studii superioare si formare si certificari actualizate. Prin utilizarea solutiilor noastre BPO, clientii Valoris nu doar reduc costurile cu chiria, infrastructura, resursele umane si back-office, ci si isi reduc costurile totale de operare.