Solutii back-office
CLIENTUL
Clientul nostru este o companie internationala de consultanta si management, cu peste 50 de ani de experienta in implementarea de programe cu impact financiar si social in intreaga lume.
Acesta avea nevoie de suport pentru a gestiona contractele, cheltuielile, facturile, platile si rapoartele financiare.
SOLUTIA
Solutia pe care am oferit-o consta in preluarea celor mai repetitive sarcini de back-office, care sunt consumatoare de timp, si reproiectarea procesului pentru a stabili fluxuri eficiente. In plus, am preluat trimiterea de rapoarte, astfel incat clientul sa aiba o viziune clara asupra fluxurilor si sarcinilor de lucru si ne-am asigurat ca acoperim sarcinile de back-office pentru toate regiunile in care partenerul nostru desfasura operatiuni.
REZULTATELE
Am gestionat cu succes doua sarcini critice pentru partenerul nostru – procesarea facturilor si a cheltuielilor personalului, precum si revizuirea rapoartelor financiare pentru partenerii finantati prin granturi.
Prin abordarea noastra organizata, am imbunatatit continuu calitatea muncii noastre pe parcursul timpului. Acest lucru a dus la o reducere semnificativa a timpului de procesare a sarcinilor administrative comparativ cu momentul in care acestea erau gestionate intern de client.
Pe parcursul colaborarii noastre, am ramas responsabili, profesionisti si ne-am dedicat livrarii de rezultate fara erori si de inalta calitate.