Skip to content

Performanta in era orientarii catre clienti: CX pentru B2C in domeniul beneficiilor

Solutiile Valoris pentru interactiunile B2C

CLIENTUL

Clientul nostru este o companie franceza, care ofera servicii de beneficii si recompense in peste 80 de tari. Organizatia pune la dispozitie mai multe tipuri de carduri de beneficii pe care companiile le ofera ca avantaje pentru angajati.

Inainte de parteneriatul cu Valoris, clientul nostru a externalizat solicitarile generale ale clientilor, dar evaluarea performantei acestui serviciu devenise o provocare. Aveau nevoie de o solutie profesionala pentru a imbunatati calitatea serviciilor pentru clienti. Pentru a-si imbunatati strategia de afaceri si pentru a obtine informatii mai bune despre experienta utilizatorilor, era necesar un flux de lucru clar si structurat.

 

SOLUTIA

Am creat de la zero o solutie completa de customer service.

Initial, echipa noastra s-a ocupat de diverse cerinte in materie de servicii pentru clienti, raspunzând solicitarilor privind tichetele de masa si alte tipuri de tichete, cum ar fi cele de vacanta, cadou, culturale si sociale.

Ulterior, am colectat feedback-ul clientilor si am furnizat partenerului nostru o analiza detaliata. Aceasta a fost prima ocazie in care partenerul nostru a primit informatii centralizate si structurate cu privire la modul in care utilizatorii finali perceput serviciile, ceea ce a evidentiat in special aspectele care necesitau imbunatatiri.

Aceste informatii valoroase au fost esentiale pentru imbunatatirea procesului lor de perfectionare a serviciilor.

REZULTATELE

Icon label
SLA
Icon label
AHT
Icon label
Scor calitate

Datorita abordarii noastre flexibile, am realizat un serviciu personalizat pentru compania de carduri de beneficii, o solutie care a functionat cel mai bine chiar si atunci când a inceput Covid-19.

Secretul a fost flexibilitatea, faptul ca mereu am pregatit si anticipat orice scenariu posibil si am creat solutii care puteau fi aplicate cu aceeasi echipa.

In zilele noastre, experienta clientilor poate fi vazuta drept câmpul de lupta suprem, in care organizatiile pot câstiga, daca au instrumentele potrivite sau pot esua fara indrumari adecvate.

Avem peste 18 ani de experienta internationala dovedita, iar serviciile noastre acopera intreaga calatorie a clientilor.