Skip to content

Solutia Valoris de customer service pentru o companie de aviatie

SOLUTII DURABILE PENTRU O INDUSTRIE AFECTATA DE PANDEMIA GLOBALA DE COVID

CLIENTUL

Clientul nostru este o companie locala de aviatie care avea la momentul inceperii colaborarii un call center intern.

Intr-o piata competitiva de resurse umane, compania a decis sa externalizeze serviciul pentru clienti pentru a se concentra pe cresterea pe termen lung. Compania a optat pentru serviciile Valoris datorita flexibilitatii si pregatirii noastre.

Am implementat serviciul in mai putin de o luna cu o echipa de 15 agenti.

In 2020, fiind o companie aeriana de top, clientul a reactionat rapid la amenintarea Covid-19 si s-a adaptat noilor conditii, iar in timpul carantinei, volumul apelurilor a crescut semnificativ, iar reactia rapida din partea echipei de servicii pentru clienti a fost esentiala.

SOLUTIA

Am implementat o solutie bazata in proportie de 75% pe interactiuni telefonice. Echipa noastra ofera informatii generale si prin e-mail.

Furnizam servicii in limba romana si doua limbi straine (engleza si italiana) pentru calatorii companiei aeriene care opereaza zboruri in toata Europa.

Flexibilitatea noastra are un rol esential pentru compania aviatica. Astfel, am avut mereu capacitatea de a redimensiona echipa de asistenta dupa cum a cerut clientul.

La doar trei luni de la Go LIVE am dublat personalul.Apoi, fortati de contextul pandemic, a trebuit sa redistribuim resursele umane pe alte proiecte si sa le integram inapoi asa cum a cerut activitatea operationala.

REZULTATELE

Icon label
Scor calitate
Icon label
Accesibilitate
Icon label
Flexibilitate

Ceea ce a inceput ca un proiect interesant intr-o industrie extrem de specifica s-a transformat intr-o provocare majora pentru compania aeriana, pasageri si pentru noi, ca furnizor de servicii BPO.

Flexibilitatea, intotdeauna punctul nostru forte, a facut diferenta si de aceasta data. In fata noii normalitati, nu ne-am limitat la reactii rapide, ci am continuat sa oferim aceeasi calitate exceptionala a serviciilor.

Adaptându-ne constant, am demonstrat ca suntem partenerul ideal pentru a naviga prin orice criza, asigurând succesul si satisfactia clientilor nostri.