Skip to content

Suport clienti pentru retail si e-commerce

Solutia Valoris de suport clienti pentru un mare jucator din industria de retail si comert electronic

CLIENTUL

Cu peste 800 de magazine raspandite in marile orase din tara, clientul nostru detine cel mai mare lant de supermarketuri din Romania.

Fiind membru al unui conglomerat olandez de retail alimentar, este una dintre cele mai mari intreprinderi atat din retail, cat si in comertul electronic. Din 2016, avem un parteneriat de succes, in care beneficiul nostru cheie a fost flexibilitatea.

Partenerul nostru nu avea o strategie de suport pentru clienti.

Am preluat toate canalele de suport pentru clienti si am creat strategia de la zero.

SOLUTIA

Am elaborat de la zero o strategie de suport pentru clienti.

Am pus la dispozitie o solutie multichannel prin e-mail si prin telefon.

60% dintre interactiuni sunt inbound, 30% outbound. 10% din interactiuni sunt prin e-mail, iar 97% dintre ele sunt in limba romana, in timp ce aproximativ 10% sunt in limba engleza.

Oferim suport pentru magazinele partenerului nostru, pentru vanzarile efectuate prin canalul de e-commerce, dar si pentru progamul de loialitate, campaniile spot, sau liniile dedicate.

REZULTATELE

Icon label
Inbound
Icon label
Rata de preluare
Icon label
Apeluri/zi

Am oferit o strategie complexa de servicii pentru clienti, flexibilitate si o solutie rentabila pe termen lung, care a permis inclusiv gestionarea a peste 1000 de apeluri zilnice in perioadele cu volume mari.

Cand a ales sa externalizeze serviciul la Valoris, unul dintre criteriile partenerului nostru a fost flexibilitatea.

Capacitatea noastra de a ne adapta la nevoile acestuia si de a gasi solutii in orice situatie ne-a clasat ca fiind cea mai buna alegere de pe piata.