Suport pentru o expansiune rapida
CLIENTUL
O platforma globala de livrari care se extinde in noi orase si piete si care isi gestiona initial operatiunile back-office intern.
Insa, in momentul in care clientul nostru si-a propus o expansiune de 300% a zonelor in care ofera servicii, a aparut nevoia de suport extern pentru a sustine aceasta crestere.
In plus, era necesara o integrare facila a noilor parteneri alaturi de mentinerea unui nivel ridicat de calitate a serviciilor.
SOLUTIA
Am implementat o solutie de back office, personalizata si scalabila, astfel incat aceasta sa sustina onboarding-ul noilor parteneri.
In plus, am contribuit semnificativ la imbunatatirea proceselor, la integrarea sistemelor, am oferit suport personalizat noilor parteneri si echipa noastra a crescut de fiecare data cand a fost nevoie.
REZULTATELE
*magazine care au trecut prin procesul de onboarding.
*crestere de 3 ori a numarului de parteneri in timpul fazelor de expansiune maxima.
Am sustinut cresterea retelei de parteneri a clientului, prin reducerea timpului de onboarding, astfel incat acesta a beneficiat de o expansiune rapida in noile piete.
In plus, am eficientizat operatiunile, prin automatizarea sarcinilor cheie, astfel incat volumul de munca manuala a scazut, iar datele inregistrate au fost calitative. Solutia noastra a permis clientului sa se concentreze pe activitatile de baza ale afacerii, in timp ce noi am gestionat sarcinile operationale.
In final, am sustinut o crestere de 300% a locatiilor partenere, iar clientul nostru nu a fost nevoie sa isi mareasca echipa.