Skip to content

Optimizarea procesului de vanzari

Un studiu de caz despre sistemul automatizat Valoris de gestionare lead-urilor in CRM si impactul sau asupra ratelor de conversie si eficientei vanzarilor.

CLIENTUL

Clientul nostru este filiala locala a unui important producator auto multinational japonez, care are o retea de distributie la nivel national.
Nevoia lor este sa creasca ponderea comenzilor digitale si sa aiba vizibilitate in procesul de vanzare, in timp ce ofera o experienta excelenta clientilor in timpul procesului de achizitie.

SOLUTIA

In primul rand, consumatorii completeaza un formular online, apoi, agentii Valoris ii contacteaza pentru a califica lead-ul. In plus, agentii nostri verifica satisfactia clientilor in timpul testului de conducere, discuta despre posibile imbunatatiri si efectueaza apeluri post-vanzare pentru a evalua achizitia masinii si experienta generala.

In plus, pentru a stimula vanzarile, am implementat fluxuri de lucru automate care optimizeaza procesul de vanzare prin gestionarea eficienta a lead-urilor din diferite surse, imbunatatind ratele de conversie si facilitand interactiunile de urmarire cu dealerii si conducerea pentru a sustine lead-urile nealocate sau necontactate.

REZULTATELE

Icon label
Comenzi digitale
Icon label
CSAT
Icon label
Rata de succes

Solutia noastra combina eficienta unei echipe de contact center si managementul automat al lead-urilor pentru a optimiza comenzile, a Imbunatati satisfactia clientilor si a stimula cresterea profitului.

Dealerii partenerilor au observat multiple imbunatatiri precum procesarea mai rapida si un grad de satisfactie mai ridicat pentru clienti, cu un scor de satisfactie de 95.4% pe intregul proces de vânzare.

Rata comenzilor digitale a crescut cu 50%, acestea au redus munca manuala, erorile si au imbunatatit eficienta, generând economii pentru dealeri prin alocarea eficienta a resurselor si optimizarea proceselor interne.