Optimizarea procesului de vanzari in industria auto
CLIENTUL
Clientul nostru este filiala locala a unui important producator auto multinational japonez, care are o retea de distributie la nivel national.
Nevoia lor este sa creasca ponderea comenzilor digitale si sa aiba vizibilitate in procesul de vanzare, in timp ce ofera o experienta excelenta clientilor in timpul procesului de achizitie.
SOLUTIA
In primul rand, consumatorii completeaza un formular online, apoi, agentii Valoris ii contacteaza pentru a califica lead-ul. In plus, agentii nostri verifica satisfactia clientilor in timpul testului de conducere, discuta despre posibile imbunatatiri si efectueaza apeluri post-vanzare pentru a evalua achizitia masinii si experienta generala.
In plus, pentru a stimula vanzarile, am implementat fluxuri de lucru automate care optimizeaza procesul de vanzare prin gestionarea eficienta a lead-urilor din diferite surse, imbunatatind ratele de conversie si facilitand interactiunile de urmarire cu dealerii si conducerea pentru a sustine lead-urile nealocate sau necontactate.
REZULTATELE
Solutia noastra combina eficienta unei echipe de contact center si managementul automat al lead-urilor pentru a optimiza comenzile, a Imbunatati satisfactia clientilor si a stimula cresterea profitului.
Dealerii partenerilor au observat multiple imbunatatiri precum procesarea mai rapida si un grad de satisfactie mai ridicat pentru clienti, cu un scor de satisfactie de 95.4% pe intregul proces de vânzare.
Rata comenzilor digitale a crescut cu 50%, acestea au redus munca manuala, erorile si au imbunatatit eficienta, generând economii pentru dealeri prin alocarea eficienta a resurselor si optimizarea proceselor interne.