Skip to content

Ghidul complet CSAT

Avantajele CSAT in transformarea experientei oferite clientilor

CLIENTUL

La Valoris, colaboram cu branduri renumite la nivel international, care au un impact semnificativ asupra clientilor lor in diverse piete si industrii.

Implementarea CSAT in serviciul lor adresat clientilor s-a dovedit a fi abordarea ideala pentru imbunatatirea experientei generale a acestora.

De exemplu, pentru un partener care ofera solutii financiare pentru companii, oferim serviciul de call center adresat persoanelor care folosesc carduri de beneficii.

Am identificat aspecte care ii nemultumeau pe clienti (cum ar fi termenul de incarcare a cardurilor de beneficii; clientii erau, de asemenea, nemultumiti de informatiile afisate pe platforma). Partenerul nostru a abordat aceste probleme si a crescut satisfactia clientilor cu privire la produsul oferit.

SOLUTIA

Prin masurarea CSAT oferiti clientilor ocazia sa isi exprime nemultumirile. Daca acestia nu pot oferi feedback direct catre dumneavoastra, este mai probabil sa impartaseasca parerile negative prietenilor, familiei sau pe retelele sociale.

Partenerul nostru a identificat alaturi de noi provocarile pe care clientii le intampinau, a abordat aceste probleme si a crescut satisfactia clientilor cu privire la produsul oferit.

REZULTATELE

Icon label
Realizat*
Icon label
Scor*
Icon label
Optimizare*

Detalii indicatori:

*Realizat = CSAT realizat vs target

*Scor = scor CSAT

*Optimizare = Reducerea reclamațiilor externe

Integrarea sondajelor CSAT in interactiunile din contact center depaseste simpla colectare de date; este o necesitate strategica.
Informatiile obtinute pe aceasta cale sunt oportune pentru imbunatatiri semnificative ale afacerii dumneavoastra, sporind satisfactia si loialitatea clientilor.
Valorificarea intregului potential al sondajelor CSAT inseamna descifrarea sentimentelor clientilor fata de brandul dumneavoastra, identificarea punctelor problematice si conturarea unei experiente de neegalat a clientului. Serviciul nostru de call center este unul exceptional, dincolo de un simplu centru de oferire informatii sau colectare de date.
Ne propunem sa va ghidam in transformarea experientei pe care o oferiti clientilor, prin redefinirea strategiei de conectare a clientilor cu brandul dumneavoastra.