Skip to content

Solutie back-office pentru gestionarea datelor

Abordarea Valoris Center pentru digitalizarea documentelor

CLIENTUL

Partenerul nostru este o companie de telecomunicatii care se numara printre principalii furnizori din Europa.

Compania dispunea de o baza de date solida, esentiala pentru operatiunile zilnice. Astfel, a aparut si nevoia de digitalizare a datelor, intr-un mediu sigur si care sa respecte reglementarile GDPR.

SOLUTIA

Acest proiect a implicat activitati de back-office si a necesitat un grad ridicat de productivitate, precum si o atentie sporita la detalii.

A fost necesara o echipa foarte productiva din cauza complexitatii proiectului si a termenului de livrare ambitios.

Am implementat rapid solutia noastra, deoarece termenul de livrare era unul strans. Echipa a fost formata în doua saptamani, fiind selectati agenti cu atentie la detalii si abilitati de tastare, orientati spre productivitate. Activitatea s-a desfasurat la sediul Valoris, într-o retea securizata, pentru a gestiona date sensibile.

REZULTATELE

Icon label
Productiviate
Icon label
Rata de eroare
Icon label
Documente

Am gestionat cu succes informatii extrem de confidentiale, în termenul stabilit.

Prin colaborarea noastra, a fost creata o baza de date digitala pentru a facilita gestionarea datelor.

Am prioritizat un mediu de lucru sigur si am mentinut moralul agentilor pe parcursul întregului proiect.