Skip to content

De ce sunt importante sondajele de satisfactie a clientilor pentru succesul unei companii

Un studiu de caz Valoris Center pentru o companie din industria utilitatilor

CLIENTUL

O companie multinationala germana care activeaza in industria utilitatilor. Este prezenta in 30 de tari si are peste 33 de milioane de clienti. Are operatiuni in Romania din 2005 si un portofoliu cu peste 3,3 milioane de clienti, la nivel local.

Partenerul nostru avea nevoie de o companie cu know-how in servicii outbound pentru a desfasura sondajele de satisfactie a clientilor. Aveau nevoie de noi pentru a colecta feedback de la clientii lor la diferite puncte de contact.

SOLUTIA

Am implementat o solutie outbound. Clientul ne ofera o baza de date “hot” (de obicei baza de date este din saptamana anterioara). Sunam utilizatorii finali pana atingem tinta saptamanala, apoi trimitem rapoartele detaliate clientului.

Agentii nostri outbound au abilitatea de a comunica eficient cu clientii si de a-i convinge sa ramana la telefon pentru a furniza informatiile necesare.

REZULTATELE

Icon label
Clienti contactati
Icon label
Outbound
Icon label
Scor QA

Unul dintre lucrurile care ne-au facut cea mai buna alegere pentru partenerul nostru a fost expertiza noastra in servicii outbound. Avem experienta in implementarea si monitorizarea proiectelor de servicii clienti outbound.

Pentru a garanta ca oferim utilizatorilor finali ai partenerilor nostri cea mai buna experienta posibila a clientilor, am stabilit un KPI intern de calitate. Analistii nostri de calitate monitorizeaza interactiunile agentilor pentru a se asigura ca acestia respecta scenariul si desfasoara sondajele intr-un mod profesionist.