Skip to content

Cea mai eficienta modalitate de a face afaceri

Cum a transformat externalizarea serviciilor de contact center operatiunile unui producator auto de top

CLIENTUL

Clientul nostru, un dealer local de masini care reprezinta unul dintre cei mai importanti producatori auto din lume se confrunta cu lipsa timpului. Zi de zi, echipa locala trebuia sa vanda masini si sa fie disponibila in cazul in care un client suna pentru o programare de service, de exemplu. Dar aceste sarcini nu erau complementare, iar la sfarsitul zilei, zona de dezvoltare a afacerii era in pericol de a fi neglijata pentru ca trebuiau sa fie raspunse apelurilor.

SOLUTIA

Am implementat o solutie de tip contact center profesional. Procesul nostru implica preluarea apelurilor, colectarea si introducerea datelor clientilor in sistemul nostru CRM si, ulterior, asigurarea contactarii clientilor de catre echipa de suport. In esenta, noi servim ca un filtru pentru cererile primite, calificandu-le si directionandu-le eficient pentru actiuni ulterioare.

REZULTATELE

Icon label
Rata de raspuns
Icon label
AHT (min)
Icon label
Timp salvat

Solutia noastra permite angajatilor partenerului sa se concentreze pe dezvoltarea afacerii fara intreruperi cauzate de apeluri. Am personalizat CRM-ul si am creat fluxuri de lucru pentru a escalada problemele catre departamentul potrivit. Mentinem vizibilitatea pe tot parcursul procesului, notificand departamentele responsabile daca un client nu a primit un raspuns in doua ore. Aceasta abordare asigura ca nu exista oportunitati ratate, deoarece trimitem rapoarte zilnice care evidentiaza potentialii clienti calificati, dar care nu au fost inca contactati de departamentul respectiv.