Skip to content

Suport tehnic: Abordarea Valoris pentru dispozitive hardware

Suport tehnic pentru un producator de imprimante si multifunctionale

CLIENTUL

Clientul nostru este o companie producatoare de hardware, care fabrica imprimante si produse multifunctionale.
Ei aveau nevoie de o linie de suport tehnic de nivel 1 functionala, pentru a asista clientii B2B in configurarea imprimantelor si pentru a oferi suport in depanare.

SOLUTIA

Clientul beneficiaza de o echipa de suport tehnic, formata din agenti care ofera suport in engleza, franceza, spaniola si rusa.

Agentii nostri au experienta tehnica si abilitati puternice de comunicare si asista clientii in configurarea imprimantelor, inclusiv in setarile suplimentare necesare pentru functionare, care nu sunt direct legate de dispozitiv (de exemplu, PC, drivere, aplicatii sau retea).

In plus, agentii sunt pregatiti, adaptati si concentrati pe rezolvarea problemelor. Clientii adesea solicita suport complet, de la configurarea imprimantei pana la instruirea utilizatorilor sau au nevoie de instructiuni pentru imprimantele care au Intre 10 si 15 ani.

REZULTATELE

Icon label
Rata de raspuns
Icon label
SLA
Icon label
AHT (min)

Flexibilitatea este una dintre valorile noastre principale la Valoris Center. Avem ocazia sa o demonstram in fiecare proiect.

Acest caz nu a fost o exceptie, deoarece clientul nostru a trebuit sa organizeze rechemarea unui serviciu pentru unul dintre
dispozitive. Am abordat 1000 de conturi B2B, din 37 de tari, pe fusuri orare diferite.

In cele din urma, suportul tehnic nu se refera doar la preluarea de apeluri, ci implica si capacitatea de a reactiona rapid si de a rezolva proactiv problemele neasteptate.